اخبار بازی

استودیو رمدی اطلاعات تازه‌ای از بازی مولتی پلیر جدیدش منتشر کرد

استودیو Remedy Entertainment که بخاطر توسعه عناوین تحسین شده‌ای مثل Control و Alan Wake 2 شناخته می‌شود، جزئیات بیشتری را درمورد بازی بعدی خود فاش نموده است؛ یک بازی لایو سرویس و مولتی پلیر بر اساس Control.

همانطور که رسانه VGC گزارش می‌دهد، استودیو رمدی در گزارش مالی سالانه اخیر خود جزئیاتی  را درمورد بازی بعدی خود که در حال حاضر با نام رمز Condor شناخته می‌شود، فاش کرد.

Condor به عنوان «اولین گام به سمت بازی‌های service-based یا مبتنی بر سرویس در این شرکت»، توسط رمدی توصیف شده است. این بازی قرار است از امسال بصورت کامل وارد مرحله تولید شده و روی موتور اختصاصی خود رمدی، یعنی Northlight engine توسعه داده بشود.

پلتفرم‌هایی که فعلا این بازی قصد انتشار روی آنان را دارد، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی هستند.

همچنین پروژه Condor یک بازی رایگان و free-to-play نخواهد بود اما طبق این گزارش، بخاطر وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای کوچک در درون بازی، رمدی این اثر را با قیمت پایین‌تری عرضه خواهد کرد.

رمدی همچنین درمورد داستان و موضوع این پروژه هم صحبت کرده و تایید نموده که بازی در Oldest House (لوکیشن اصلی بازی کنترل) جریان خواهد داشت و بازیکنان باید برای بازپسگیری این مکان از نیروی Hiss، تلاش بکنند.

پروژه Condor هنوز تاریخ عرضه‌ای ندارد و باید تا اعلام رسمی رمدی برای آن صبر کرد؛ همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Control را در بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا