اخبار بازی

تعداد بازیکنان Control به 10 میلیون نفر رسید، دنباله بازی وارد مرحله ایده‌پردازی شد

رمدی اخیرا اطلاعات جدیدی را از تعداد بازیکنان بازی Control به اشتراک گذاشته و همچنین اشاره کرده که ساخت نسخه جدید، در مراحل ابتدایی ایده‌پردازی قرار دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Control

کنترل یکی از عناوین تحسین‌شده سال 2019 بود و توانست از لحاظ تجاری نیز موفق ظاهر شود. استودیوی Remedy Entertainment اکنون حدود 2 سال پس از عرضه، در نتایج مالی اخیر خود اعلام کرده که بیش از 10 میلیون بازیکن این عنوان اکشن ادونچر را تجربه کرده‌اند. رمدی اطلاعات جدیدی را در مورد فروش بازی منتشر نکرد، اما پیش از این اعلام شده بود که کنترل تا پایان سال 2020 بیش از 2 میلیون نسخه فروخته است.

از این رو، جای تعجب نیست که این استودیوی فنلاندی و شرکت 505 گیمز سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری را بر روی دنیای Control انجام دهند. مدتی پیش یک اسپین آف کواپ 4 نفره برای کنترل معرفی شد و در کنار آن، سازندگان ساخت یک نسخه جدید از سری با بودجه‌ای بزرگ‌تر را نیز تأیید کردند. هنوز اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده، اما رمدی اعلام کرده که نسخه جدید به مراحل ابتدایی ایده‌پردازی وارد شده است.

در همین حال، عنوان AAA جدیدی که هزینه آن توسط شرکت Epic Games تأمین می‌شود نیز وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است. طبق شایعاتی که مدتی پیش به‌گوش می‌رسید، این بازی جدید در حقیقت همان دنباله Alan Wake است که با همکاری اپیک گیمز و رمدی توسعه می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا