اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی‌های Control و Hitman 3 به نینتندو سوئیچ می‌آیند

دو عنوان Control و Hitman 3 برای کنسول نینتندو سوئیچ تأیید شدند، اما کاربران تنها از طریق استریم می‌توانند به تجربه این دو عنوان بپردازند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Control و Hitman 3

نینتندو دایرکت اخیر شامل معرفی دو بازی جدید برای سوئیچ بود که باعث غافلگیری افراد زیادی شد. نسخه آلتیمیت ادیشن بازی Control، ساخته تحسین‌شده رمدی از همین حالا برای استریم از طریق این پلتفرم در دسترس است. این نسخه از بازی تمام اکسپنشن‌ها، آپدیت‌ها و بهبودها را شامل می‌شود.

در کنار آن، اعلام شد که بازی Hitman 3 نیز به‌همین روال برای دارندگان سوئیچ منتشر خواهد شد. با اینکه مشخص شده هیتمن 3 در اوایل سال آینده برای سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود، اما ورژن ابری سوئیچ این عنوان هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

این عناوین بر روی سوئیچ تحت نام‌های Control Ultimate Edition – Cloud Version و Hitman 3 – Cloud Version شناخته می‌شوند. پیش‌تر بازی‌های بزرگ دیگری مانند Assassin’s Creed Odyssey و Resident Evil 7 نیز به همین شکل (به‌طور انحصاری برای کاربران ژاپنی سوئیچ) عرضه شده بودند. نیاز به گفتن نیست که برای تجربه این عناوین بر روی Nintendo Switch، به اتصال قوی اینترنت احتیاج دارید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. جسارتا فقط اینو اضافه کنم که پشت فناوری ابری نینتندو برخلاف انتظار هیچ کدوم از شرکتهای مایکروسافت و گوگل و امازون نیستند بلکه یه شرکت تایوانی هست که البته تو ژاپن و چین و کره هم هست دفاترش..اسمش ubitus هست..بازی های قبلی رو رو ۷۲۰ استریم میکرده گویا
    کیفیت اجرایی بازی کنترل هم بدون ریتریسینگ ۶۰ فریم وبا ریتریسینگ ۳۰ فریم خواهومد بود
    سایت شرکت:

    [URL=”https://www.ubitus.net/en/index.html”]Ubitus K.K.[/URL]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا