اخبار بازی

Construction Simulator 2015 برای PC و Mac معرفی شد

Astragon Software و Weltenbauer امروز اعلام کردند که شبیه‌ساز ساخت و ساز 2015 برای PC و Mac در نوامبر 2014 عرضه خواهد شد. در این شبیه‌ساز، بازیکن نقش یک سازنده ساختمان (بنا) را بر عهده گرفته و راهی می‌شود تا با ساخت و توسعه ساختمان‌های مختلف و بستن قرارداد، کار را از صفر شروع کرده و از یک پیمان‌کار کوچک، تبدیل به بزرگترین غول ساخت و ساز در شهر شود.

 

بر طبق اطلاعیه رسمی سازنده و در مقایسه با نسخه قبلی که برای موبایل عرضه شده بود، در این نسخه بازیکن قادر به گشت و گذار در دنیایی به مراتب بزرگ‎‌تر و با ویژگی‌های بیشتری خواهد بود.

 

"شبیه ساز ساخت و ساز دارای 15 ماشین‌آلات ساخت و ساز مختلف است که هر کدام به صورت دقیق از روی مدل واقعی خود که ساخت برندها و سازنده‌های بین‌المللی و مشهوری همچون LIEBHERR ،MAN و STILL هستند، مدل سازی شده‌اند. همچنین در این شبیه ساز، ماموریت‌های متنوع و تقریبا بی‌شماری در یک دنیای بزرگ و کاملا باز و آزاد، وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بر عهده بگیرید."

 

Construction Simulator 2015 برای PC و MAC از طریق شبکه Steam در تاریخ 19 نوامبر 2014 با قیمت خرده‌فروشی 24.99 € و یا 24.99 € (قیمت پیشنهادی تولیدکننده برای عرضه در خرده‌فروشی‌ها) برای دانلود در دسترس خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا