اخبار بازی

تصاویر مفهومی منتشر شده از پروژه کنسل شده بازی Batman

بازی Batman

در سال 2017 گزارشی منتشر شد که بیان می‌داشت استودیو WB Montreal در حال کار روی بازی Batman با تمرکز روی شخصیت دیمین وین (Damian Wayne) است. پس از آن اطلاعاتی در سال 2018 منتشر شد که بیان می‌داشت این پروژه کنسل شده و به بازی دیگری از این مجموعه تبدیل شده است. البته با توجه به این که استودیو مذکور هیچ‌گاه کار روی نسخه‌ای از بتمن با تمرکز روی شخصیت دیمین وین را تایید نکرد اطلاعات چندانی نیز از آن فاش نشد.

اکنون کانسپت‌آرت یا تصاویر مفهومی توسط 4chan منتشر شده که فاش کننده آن مدعی می‌شود مربوط به پروژه کنسل شده بازی Batman است. به نظر هم می‌رسد این تصاویر واقعی باشند. این تصاویر مفهومی شامل دو تصویر از شهر گاتهام و تصویر هنری از شخصیت‌های Poison Ivy، Two Face، Gorilla Grodd، Black Mask و Dick Grayson می‌شود. متاسفانه تصویری از شخصیت دیمین وین به اشتراک گذاشته نشده است. ناگفته نماند که این تصاویر توسط یوتیوبری به نام Slcmof هم معتبر خوانده شده و اظهار کرده که این همان تصاویر مفهومی است چندین سال پیش از طریق یک منبع داخلی مشاهده کرده بود.

پیش از این استودیو WB Monteral تایید کرده بود که در حال کار روی دو بازی DC Comics قرار دارد و اکنون ظاهرا یکی از آن در نتیجه کنسل شدن این پروژه به وجود آمده است. از سال 2014 تاکنون این استودیو هیچ بازی جدیدی را معرفی و عرضه نکرده اما اگر گزارشات منتشر شده را حقیقی بدانیم این استودیو با پروژه کنسل شده و مشکلات تولید دست و پنجه نرم می‌کرده است. انتظار می‌رود تا چندی دیگر سرانجام شاهد معرفی بازی جدید این توسعه‌دهنده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا