اخبار بازی

آهنگسازان موسیقی متن بازی Streets of Rage 4 معرفی شدند

در حالی که هم‌چنان اطلاعات چندانی پیرامون چهارمین نسخه از مجموعهStreets of Rage به اشتراک گذاشته نشده اما به تازگی یکی از جوانب بسیار مهم آن مشخص شده و آن هم معرفی افرادی است که وظیفه ساخت موسیقی متن بازی Streets of Rage 4 را برعهده خواهند داشت. یوزو کشیرو (Yūzō Koshiro) و موتوهیرو کاواشیما (Motohiro Kawashima) باری دیگر به عنوان آهنگساز به این سری بازخواهند گشت. با این حال این افراد تنها نبوده و افراد شناخته شده دیگری در زمینه تولید موسیقی متن در صنعت بازی آن‌ها را همراهی خواهند کرد.

حضور افرادی از عناوین قبلی Streets of Rage مسلما رنگ و بوی واقعی‌تری به نسخه چهارم این مجموعه می‌بخشد. ملحق شدن افراد بزرگ دیگری قطعا به مهیج‌تر شدن این پروژه کمک بیشتری می‌کند. نخستین شخص یوکو شیمومورا (Yoko Shimomura) بوده که به عنوان آهنگساز مجموعه بازی Kindom Hearts شناخته می‌شود. به‌علاوه آثار دیگری هم‌چون بازی Street Fighter II و Super Mario RPG نیز در کارنامه کاری ایشان مشاهده می‌شود.

هیدکی ناگانوما (Hideki Naganuma) شخص دیگری است که به تیم سازنده موسیقی متن بازی Streets of Rage 4 افزوده می‌شود. فردی که پیش از این وظیفه تولید موسیقی بسیاری از بازی‌های خاطره‌انگیز و محبوب شرکت Saga مانند Jet Set Radio و Super Monkey Ball را برعهده داشته است. آخرین نفر هم کیجی یاماگیشی (Keiji Yamagishi) بوده که آثار ایشان را هم می‌توان در بازی Ninja Gaiden شنید.

با وجود تمامی این توضیحات در خصوص موسیقی متن، هنوز مشخص نیست بازی Streets of Rage 4 در چه زمانی عرضه می‌شود. حتی پلتفرم‌های مقصد این اثر که توسط استودیو Guard Crush Games و شرکت DotEmu در حال توسعه قرار دارد مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا