اخبار بازی

فروش IO INTERACTIVE به قیمت یک دلار

 

اخیراً در مصاحبه‌ای که در مجله Edge منتشر شده است، فاش شد که توسعه‌دهنده سری بازیهای هیتمن،شرکت IO Interactive، از یک مرحله سخت گذشته است که تقریباً باعث میشد این شرکت به قیمت یک دلار فروخته شود. این موضوع در طی مصاحبه ای با Hakan Abrak، مدیر عامل IO Interactive، مطرح شد.  آبراک اظهار داشت که سه ماه از نقش خود به عنوان مدیر عامل در IO Interactive گذشته بود که رئیس Square Enix به او از قصد واگذاری IOI اطلاع داد. طبق گزارش‌ها، IO Interactive حدود یک دهه بود که هیچ سودی نساخته بود. برای خرید IOI، پیشنهادهای خریداران فقط یک دلار بود!

زمانی که استودیو شرکت مادر Square Enix از IOI ناامید شده بود، مذاکره با شرکت ژاپنی DEFCON 1 را آغاز کرد و تلاش کرد تا استودیو را به فروش برساند. همچنین گفته شد که این شرکت می‌توانست کوچک شود و مدلی رایگان برای بازی افسانه‌ای اکشن مخفی‌کاری، هیتمن، را به پیش ببرد.

در آخر، IO Interactive تصمیم گرفت فقط خودش را بخرد، اما نه با قیمت 1 دلار. پس از دوری از اخراج ها و برخی مسائل دیگر، IO Interactive موفق شد دوباره روی پای خود بایستد و همه چیز را برای شرکت و امتیاز Hitman تغییر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا