اخبار بازی

Codemasters: ساخت بازی برای PS4 به مراتب آسان‌تر از PS3 خواهد بود

آقای Clive Moody که در سمت تهیه کننده و مدیر اجرایی در استودیو Codemasters مشغول به فعالیت است، به تازگی اظهار نظرات جالبی با مبنی بر کنسول جدید سونی یعنی PS4 انجام داده است و وی مدعی است که معماری کنسول PS4 آسان‌تر از PS3 می‌باشد.
وی در گفتگویی که با EDGE انجام داد، از او در مورد تفاوت‌های بین PS3 و PS4 سئوال شد و او در پاسخ گفت: " ساخت عناوین مختلف بر روی کنسول PS4، بدون هیچ مشکل و پیچیدگی می‌باشد و تفاوت‌های زیادی بین دو کنسول PS3 و PS4 وجود دارد. معماری‌های PS4، بسیار مناسب است و این در حالی‌است که کنسول PS3 دارای معماری‌های سخت و بسیار پیچیده بود."
او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: "در این نسل، ما و بسیاری از سازندگان با چالش‌های زیادی مبنی بر ساختن یک عنوان برای کنسول PS3 روبرو بودیم. سازندگان به مدت طولانی تلاش می‌کردند تا بتوانند از پتانسیل‌های PS3 استفاده کنند و زمان‌های زیادی به هدر می‌رفت."
وی در آخر گفت: "معماری‌های PS4 نسبت به PS3 از ارزش بالایی برخوردار است و من فکر می‌کنم که ما بتوانیم از پتانسیل‌های موجود در PS4 به خوبی استفاده کنیم."
گفتنی است که در اظهارات نظرات اخیر اقای Clive Moody، اعلام شده بود که عنوان GRID 2 که توسط استودیو Codemasters در حال ساخت می‌باشد، قرار است برای کنسول‌های این نسل عرضه شود. اما با توجه به اظهار نظرات جدید وی، آیا امکان عرضه‌ی GRID 2 بر روی PS4 وجود دارد؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا