اخبار بازی

شایعه: بازی Call of Duty MW3 Remastered انحصاری زمانی PS4 خواهد بود

طبق شایعات منتشر شده، نسخه ریمستر بازی Call Of Duty MW3 به زودی عرضه خواهد شد و دارندگان PS4 زودتر از دیگران میتوانند به تجربه بازی بپردازند.

Call of duty modern warfare 3

Call Of Duty Modern Warfare 3 یکی از تحسین‌شده‌ترین قسمت‌های این فرنچایز محبوب به شمار می‌آید. طبق شایعه‌ی منتشر شده توسط The Gaming Revolution به نظر میرسد نسخه ریمستر بازی به مدت یک ماه انحصاری PS4 خواهد بود. این صحبت از آنجایی منطقی به نظر میرسد که بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered هم یک ماه دیرتر برای Xbox One و PC منتشر شد.

The Gaming Revolution سابقه‌ی خوبی در انتشار اطلاعات Call Of Duty دارد. در ماه فبریه اکانت توییتر The Gaming Revolution به دلیل توییت‌های دقیق درباره Warzone به حالت تعلیق درآمد البته این کار باعث نشد تا اطلاعات MW3 Remastered، MW2 Remastered و Warzone را لو ندهد.

طرفداران Call Of Duty از نحوه عرضه MW2 Remastered به شدت ناراحت بودند و اگر شایعات مربوط به MW3 Remastered نیز درست باشد، واکنش‌ها فرقی نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با اینکه کل نوجوونیم پا مولتی این رفت اما بنظرم ارزش نداره :دی سینگلش با اینکه خوب بود اما نسبت به 1 و 2 حرفی واسه گفتن نداشت، یعنی چیزی نیست که الان نتونن بسازن به علاوه اونقد قدیمی نیست و همین الانم میشه با گرافیک و گیم پلیش کنار اومد نیاز به ریمستر نداره.
    ریمستر میخوان کنن WaW ـو حداقل ریمستر کنن :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا