اخبار بازی

CoD: Advanced Warfare مشابه هیچ یک از عناوین گذشته نخواهد بود

طی جدیدترین مصاحبه‌ای که VentureBeat با یکی از اعضای استودیو سازنده CoD:AW انجام داده است، به این نکته اشاره شده  که «CoD:AW مشابه هیچ یک از بازی‌های قدیمی و عناوین پیشین این سری نخواهد بود.»

Michael Condrey، یکی از بنیان‌گذاران استودیو Sledgehammer Games، در این رابطه گفته است: "با توجه به فرصت سه ساله‌ای که در اختیار داشتیم، هم‌چنین با وجود موتور گرافیکی جدید، نسل جدید کنسول‌ها و سخت‌افزار‌های تازه، شما خواهید دید که CoD:AW مشابه بازی‌های گذشته نخواهد بود. ما تا به حال در کنار خود، بازیکن‌ها و مردم، منابع و زمان را داشته‎‌ایم."

M.Condrey مدعی شده‌ است که این بازی در این نقطه به پایان نخواهد رسید و آنچه در رابطه با بازی صورت گرفته است، نتیجه حجم وسیعی از تلاش و کوشش افراد مختلف است: "وجود صدها ساعت گیم‌پلی در بخش چند‌نفره، شکل‌گیری یک بخش Co-oP کامل در متن بازی و دیگر محتواهای خلق شده، همه این موارد نتیجه تلاش حجم وسیعی از افراد باتجربه این صنعت است."

در ادامه صحبت‌هایی پیرامون این شده است که CoD:AW تجربه‌ای جدید در این سری خواهد بود و می‌تواند سبب شکل‌گیری ذهنیت جدیدی نسبت به این سری شود: "همه چیز در این بازی تازه و نو خواهد بود. ما کاراکترهای بازی را به واسطه سیستم جدیدی که برای طراحی چهره آن‌ها در نظر گرفته شده، به روز رسانی کرده‌ایم. ما در حال احیا کردن (و نور بخشیدن به) این بازی در یک مسیر جدید هستیم. این تداعی کننده نسل بعد و چهل سال آینده خواهد بود. حقیقتا هیچ چیزی وجود ندارد که شما بتوانید از آن اقتباس کنید و یا آن را قرض بگیرید."

در ادامه:

«این بازی از نو، از ابتدا و از اول ساخته شده است. این یک فرانچایز جدید به نام Call of Duty است. این یک مالکیت ذهنی جدید، یک ذهنیت تازه، یک تفکر نو است.»

تا پیش از نقل قول‌های فوق، Bobby Kotick به عنوان مدیر عامل Avtivision گفته بود که: «ممکن است CoD:AW بهترین عنوان ساحته از سری CoD باشد.»

 

نکته قابل ذکر این است که CoD:AW اولین بازی در این سری است که طی یک چرخه سه ساله در حال ساخته شدن است.( بر خلاف گذشته که چرخه‌های ساخت یک ساله برای این عنوان به صورت یک درمیان شکل می‌گرفت.)

CoD:AW مسیر سخت و پیچیده‌ای را در پیش دارد و این نقل قول ها و خبرها شاید این مسیر را برای آن سخت‌تر ‌کند. نقل قول‌ها و خبرهایی که بازی را آرمانی و ایده‌آل جلوه می‌دهند و این همان سختی است که بازی با آن درگیر خواهد شد. امیدواریم CoD:AW آنقدر خوب باشد که همه بازیکن‌ها و افراد آن را به عنوان یک شروع تازه بپذیرند.

Activition امروز سه نسخه متفاوت هم از نسخه‌های Collector's Editions را معرفی کرد که می‌توانید جزییات آن را مشاهد کنید.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا