اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Babylon’s Fall تریلر جدیدی را دریافت کرد

یکی از عناوین تأیید شده برای رویداد Square Enix Presents اخیر، بازی Babylon’s Fall بود که تریلر و جزئیات جدیدی از آن منتشر شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Babylon's Fall

سازندگان در تریلر جدید از آرت استایلی که نسبت به نمایش‌های گذشته تغییر زیادی داشته رونمایی کرده‌اند. Babylon’s Fall یک عنوان لایو سرویس با پشتیبانی از کواپ است و پس از عرضه به مرور زمان آپدیت‌هایی دریافت خواهد کرد که اسکیل‌های جدیدی را به بازیکنان اضافه می‌کند. علاوه بر این، سازندگان در نظر دارند تا مودهای رایگانی را بعد از عرضه به بازی اضافه کنند.
استودیوی PlatinumGames عنوان کرده که بازی تمرکز زیادی بر روی شخصی‌سازی کاراکتر و المان‌های کرفتنیگ دارد و همچنین ساخت بیلدهای مختلف در بازی اهمیت زیادی خواهد داشت. این عنوان هک اند اسلش در هنگام عرضه 5 نوع سلاح را شامل می‌شود. همچنین وب‌سایتی برای بازی در نظر گرفته شده تا بازیکنان بتوانند از طریق آن، بیلد شخصیت خود را در هنگامی که مشغول بازی نیستند تنظیم کنند.

بازی Babylon’s Fall علاوه بر پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، اکنون برای پلی استیشن 5 نیز تأیید شده است. همچنین همانطور که از قبل لو رفته بود، به‌زودی یک بتای محدود برای بازی منتشر می‌شود که بازیکنان از طریق این لینک می‌توانند برای دسترسی به آن ثبت نام کنند. این عنوان هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا