اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

سی‌آی گیمز استودیوی جدیدی را برای ساخت بازی Lords of Fallen 2 تاسیس نمود

شرکت لهستانی سی‌آی گیمز یک استودیوی جدیدی را با نام هکس‌ورکز را با دو شعبه در شهر‌های بارسلونا و بوخارست تاسیس کرد. استودیوی شهر بارسلونا در اوایل ماه مارچ و استودیوی شهر بوخارست چند هفته بعد از آن باز شدند. این دو استودیو با همکاری یگدیگر در حال ساخت قسمت دوم بازی اکشن – نقش‌آفرینی Lords of Fallen برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 هستند.

مارک تیمنسکی، مدیرعامل سی‌آی گیمز در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد:

زمان زیادی از وقتیکه ما صحبت ساخت Lords of the Fallen 2 و امتحان ایده‌های جدید را شروع کردیم، می‌گذرد. من بسیار خوشحالم اعلام کنم که استودیوی جدید ما نزدیک به نیمی از سال است که در حال کار بر روی این بازی بوده است و تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته است.

ما در ابتدا تصمیم گرفتیم که این خبر را مخفی نگه داریم چنانچه نمی‌خواستیم این خبر را قبل از تشکیل تیم اصلی و موافقت همگی با جزئیات اولین پروژه برای پیشبرد اهدافمان، علنی کنیم. بنابراین وقت آن رسیده که بطور رسمی اعلام کنیم ما اینجا هستیم و انیجا خواهیم ماند.

استودیوی هکس‌ورکز متشکل از تیمی 25 نفره شامل سازندگان کهنه‌کار و با تجربه در ساخت بازی‌های تریپل‌ای مثل Call of Duty و Devil May Cry 5 است که توسط کارگردان بازی سیزر ورتاسو و تهیه‌کننده‌ی ارشد آن سول گسکن رهبری می‌شود.

Lords of the Fallen 2 با یک دگرگونی در ژانر خود همراه است و سبک خود را از یک فانتزی قهرمان محور به یک فانتزی تاریک تغییر داده است. سازندگان بازی قول داده‌اند که این قسمت نبردهای چالش‌برانگیزتر مشابه عنوانین دارک سولز را ارائه دهد. هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی معرفی نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا