اخبار بازی

فرزندان مورتا در نمایشگاه PAX West 2017

خانواده ها فعالیت های مختلف و روتینی را مانند ناهار آخر هفته، مسافرت، تماشای فیلم و… را به منظور استحکام بیشتر پیوند های خانوادگی در کنار هم انجام میدهند. در خانواده برگسون این فعالیت محافظت از کوه مورتا است که موجوداتی اهریمنی به آن حمله ور شده اند و میبایست آن ها را از میان بردارند.

اعضای این خانواده در کنار هم می ایستند و اقدام به کشتار اهریمنان میکنند.این اتفاقاتی است که در فرزندان مورتا رخ میدهد، عنوانی در سبک roguelike hack-and-slash از شرکت 11 bit Studio که سازنده آن Dead Mage (برند بین المللی شرکت فن افزار) است. این عنوان تاکید را بر روی خانواده گذاشته است.

بیایید نگاهی بیندازیم به مواردی که از طریق تصاویر و ویدئو هایی که از بازی منتشر شده میتوان به آن ها پی برد. در گام اول به نام بازی میتوان اشاره کرد که جذاب است، عنوانی با طراحی پیکسل آرت و تاثیر پذیری از زیبایی شناسی بازی های قدیمی (Retro) که در بهترین حالت خود قرار دارد. فضایی با روح نقاشی هایی که با دست کشیده شده اند، انیمیشن های روان که لحظات لذت بخشی را فراهم میکنند.

فرزندان مورتا در نمایشگاه PAX West 2017

خوشبختانه بر روی گیم پلی به خوبی کار شده است، با کنترلر شما به ضربات سبک (light attacks)، ضربات ویژه(special attacks)، حرکت سریع و… دسترسی دارید. در کنار این شما قادر به جستجو در محیط های بازی به منظور یافتن آیتم ها و rune های مختلف که به کاراکتر مزایا و قدرت های جدید را اضافه میکنند خواهید بود. با تمام اعضای خانواده از جمله پدر تا دختر او که جوانترین عضو خانواده است میتوان به انجام بازی پرداخت که هر کدام از آنها قابلیت های ویژه، سلاح ها، حالت مبارزه ای مخصوص خود و… را دارا هستند که باعث میشود شما با کاراکتری که مناسب روش شماست بازی را انجام دهید.

گیم پلی عالی، گرافیک زیبا و ترکیب روابط خانوادگی از مواردی هستند که شما در این بازی باید به دنبال آن باشید. جستجوی غار ها به همراه داستان های تاثیر گذار تضمین کننده سرگرم شدن هوادارن این ژانر و سایر گیمر ها خواهند بود. فرزندان مورتا در سال 2018 برای PC و کنسول های PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا