اخبار بازی

DLC جدید بازی Children of Morta معرفی شد

محتوای دانلودی جدید بازی Children of Morta با همکاری خیریه the Humane Society به نام Paws and Claws معرفی شده است.

بعد از عرضه در سال گذشته، بازی Children of Morta به صورت مداوم با دریافت بروزرسانی‌های مختلف بهتر شده است اما بروزرسانی جدید بازی کمی متفاوت است. استودیو Dead Mage با همکاری خیریه The Humane Society یک DLC به قیمت چهار دلار عرضه کرده است و همه درآمد آن به این خیریه دوستدار حیوانات خواهد رسید.

در Children of Morta: Paws and Claws، بازیکنان به یک پناهگاه حیوانات در خانه خانواده برگسون‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. حالا شما می‌توانید حیوانات مختلفی را در طول سفر خود نجات دهید و به پناهگاه حیوانات برگردانید. هر چقدر که حیوانات بیشتری را نجات دهید، به قدرت‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد. حتی اگر نمی‌خواهید Paws and Claws را خریداری کنید، یک بروزرسانی رایگان از طرف Dead Mage دریافت خواهید کرد.

بازی Children of Morta هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و PC در دسترس است و بروزرسانی Paws and Claws امروز منتشر شده است. پس اگر به دنبال محتوای جدید هستید و می‌خواهید از یک خیریه حمایت کنید، آن را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خیلی فراتر از خوبه این بازی
    اگه علاقه و آشنایی با سبک روگ-لایک داشته باشید قشنگ متوجه ارزش این بازی و کاری که تیم سازندش کردن میشید. چیزای یونیک زیادی داره تو گیم‌پلی بازی و اینکه اینقدر شخصیتای بازی رو خوب ساختن دوس دارید با همشون بازی کنید. داستان بازی و روایتش و تک‌تک اعضای خانواده عالی طراحی شدن. Skill Tree بازی خیلی خوب و کاربردی هستش که علاوه بر خود اون شخصیت، یه سری پرک هم داره که روی کل خانواده تاثیر میذازم و یکی دیگه از دلایلی که باعث میشه با همه بازی کنید همینه. تنوع محیط‌ها و انمی‌ها خیلی خوبه و همچنین باس‌های بازی هم خیلی خوب طراحی شدن که البته ممکنه تو پلی‌ترو اولتون بعد از چند ساعت بازی راحت بشن اما ایرادی نیست. در کل این بازی نشون میده که چه پتانسیلی داریم تو ایران که متاسفانه ازش به خوبی استفاده نمیشه. قطعا یکی از Must Buyهای این نسل هستش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا