اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

تاریخ انتشار نسخه نسل نهمی بازی Chernobylite مشخص شد

نسخه نسل نهمی این بازی در سبک بقا که نخستین بار سال گذشته برای رایانه های شخصی عرضه شده بود، در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت 1401) منتشر خواهد شد.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

استودیوی The Farm 51  اعلام کرده است که نسخه Enhanced Edition بازی Chernobylite که مختص کنسول های  ایکس باکس سریز ایکس و اس و پلی استیشن 5  می باشد، در تاریخ 21 آوریل عرضه خواهد شد.البته این به‌روزرسانی در کنار این کنسول ها بر روی رایانه شخصی هم منتشر می شود.طبق اعلام سازندگان بازی، این به روز رسانی علاوه بر افزودن قابلیت ری تریسینگ به بازی، پیشرفت قابل توجهی را هم از نظر بصری برای بازی به همراه خواهد آورد.همچنین تایید شده است که صاحبان کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس می توانند از بین دو گزینه 4K/30 فریم و 1080p/60 فریم، اپشن  مورد نظرخود را انتخاب نمایند.

نسخه پلی استیشن 5 بازی همچنین ازویژگی  Activity Cards  همراه با ویژگی های مختص دسته دوال سنس از جمله تریگر های تطبیقی و ویبره پیشرفته بهره مند خواهند شد. علاقمندان به نسخه کالکتور بازی هم می توانند در آن روز یک نسخه فیزیکی از بازی که تنها برای پلی استشین 5 عرضه خواهد شد، را خریداری کنند.در نهایت، در روز عرضه این به روز رسانی تمامی بازیکنان همه بازیکنان یک به‌روزرسانی با محتوای رایگان جدید به نام  Blue Flames دریافت خواهند کرد.

این محتوای جدید قرار است مجموعه ای رویداد ها را با محوریت تاتیانا و ایگور و شخصی سازی های متعددی برای اسلحه های بازی اضافه کند.البته به غیر از این محتوای رایگان، یک بسته الحاقی پولی هم منتشر خواهد شد که هنوز اطلاعات بیشتری درباره محتویات آن فاش نشده است.برای مشاهده بررسی بازی Chernobylite کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا