اخبار بازی

نامه عذرخواهی سازندگان بازی Gollum از طرفداران، توسط هوش مصنوعی نوشته شده!

برخی اعضای سابق استودیو Daedalice در مصاحبه‌ای که توسط حساب رسانه آلمانی Game Two تهیه شده است، برای اولین بار درمورد دلایل شکست بازی The Lord of the Rings: Gollum صحبت کردند.

بعد از انتشار فاجعه‌بار این بازی در سال جاری و سیل نقدهای منفی که متوجه آن شد، استودیو Daedalice به عنوان توسعه دهنده، در نامه‌ای از طرفداران عذرخواهی کرد و قول داد که آن را از طریق بروزرسانی‌هایی در آینده، بهبود ببخشد.

طبق گفته منابع ناشناسی که قبلا در این استودیو کار می‌کردند، این نامه عذرخواهی تماما توسط چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT نوشته شده است!

طبق گزارش‌ها، با اینکه The Lord of the Rings: Gollum فروش خوبی نداشت، اما به علت بودجه نسبتا کم (برای یک بازی AAA) این عنوان که حدود 15 میلیون یورو تخمین زده شده است، ضرر مالی چندانی به سازندگان وارد نشده است.

در همین رابطه، کارگردان فنی این بازی، پاول شولز (Paul Schulze)، گفته بود :«افردای که روی این اثر کار می‌کردند گاها تا 20 سال هم سابقه داشتند و در کارشان خوب هستند، اما بدون بودجه کافی نمی‌توانند جادو کنند.»

درنهایت اگر تمایل دارید بیشتر درمورد این عنوان اطلاعات کسب کنید، می‌توانید بررسی بازی The Lord of the Rings: Gollum را در بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا