اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی Cyberpunk 2077 هفته آینده به فروشگاه پلی استیشن باز می‌گردد

حدود 6 ماه پس از عرضه، کاربران کنسول‌های پلی استیشن مجددا می‌توانند از تاریخ 21 ژوئن (دوشنبه، 31 خرداد) بازی Cyberpunk 2077 را از طریق فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن خریداری کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

تنها چند روز پس از عرضه رسمی سایبرپانک 2077 بود که شرکت Sony این عنوان را طی اتفاقی کم سابقه، از روی فروشگاه پلی استیشن برداشت. بازی از مشکلات فنی شدیدی رنج می‌برد و حال بیش از 180 روز بعد، سونی با شرکت CD Projekt Red موافقت کرده تا این عنوان پرحاشیه بر روی کنسول‌های پلی استیشن قرار گیرد.

با این وجود، تاکنون جزئیات دقیقی از بهبودهای فنی صورت گرفته اعلام نشده است. یکی از سخنگویان سونی در بیانیه‌ای که به پالیگان ارسال کرده، به کاربران هشدار داده که عملکرد نسخه پلی استیشن 4 بازی همچنان دارای مشکلاتی خواهد بود و سی دی پراجکت رد به پایدارسازی Cyberpunk 2077 بر روی همه پلتفرم‌ها ادامه خواهد داد. سونی پیشنهاد می‌کند تا پس از بازگشت بازی بر روی پلی استیشن، آن را بر روی PS4 Pro یا پلی استیشن 5 تجربه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 ابتدا در دسامبر سال گذشته عرضه شد و علی‌رغم فروش اولیه بسیار خوب (بیش از 13 میلیون نسخه ماه عرضه)، با مشکلات فنی شدیدی بر روی کنسول‌های نسل قبل همراه بود. در حالی که سونی بازی را از فروشگاه دیجینتالی خود حذف کرد، مایکروسافت نیز یک علامت هشدار را بابت وضعیت ناپایدار برای کاربران ایکس باکس وان قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا