اخبار بازی

«CD Projekt RED» عنوان نقش آفرینی «AAA» معرفی نشده‌ای در دست ساخت دارد

«CD Projekt RED» سازنده‌ی سری «The Witcher» که در حال حاضر عنوان «Cyberpunk 2077» را توسعه میدهد و برای نمایش جدیدی از آن در نمایشگاه «E3» آماده میشود، عنوان نقش آفرینی «AAA» دیگری را نیز در دست ساخت که تا سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

CD Projekt RED

مدیریت استدیوی «CD Projekt RED» اخیرا گزارش فعالیت‌های خود را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده که در این گزارش که به عنوان «Cyberpunk 2077» اشاراتی شده و اطلاعاتی راجع به آن بیان شده است. تاریخ انتشار این بازی بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ عنوان شده است.

در این گزارش همچنین به عنوانی نقش آفرینی، «AAA» و داستان محور معرفی نشده‌ای، اشاره شده است که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

این اولین دفعه‌ای نیست که راجع به چنین عنوانی میشنویم، در گزارش مالی سال ۲۰۱۵ این استدیو نیز اشاره‌ای به این عنوان معرفی نشده در کنار عنوان «Cyberpunk 2077» شده بود که در آن مقطع نیز شاهد بازه‌ی زمانی مشابه برای انتشار این عنوان بودیم.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری راجع به این عنوان معرفی نشده، در دسترس نیست و تنها میتوان به این موضوع که تاریخ انتشار آن طی گزارش‌های متفاوت تغییری نکرده است، استناد کرده و پیشرفت توسعه‌ی این عنوان را مطابق با برنامه‌ در نظر  بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا