اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

استودیوی CD Projekt Red از سال 2022 توسعه چندین بازی پرهزینه را آغاز می‌کند

استودیوی CD Projekt Red در نظر دارد تا از سال 2022، چند عنوان پرهزینه را به‌طور همزمان با یکدیگر جلو ببرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت CD Projekt Red

سی دی پراجکت رد در حال سپری کردن دوران سختی است. در حالی که کارگردان دوم سایبرپانک 2077 مدتی پیش پس از اتهامات وارد شده مبنی بر رفتار نامناسب با کارمندان از استودیو جدا شد، بازی همچنان شرایط کاملا پایداری ندارد و این شرکت هنوز در تلاش است تا اجازه سونی جهت بازگرداندن Cyberpunk 2077 به استور پلی استیشن را کسب کند. به همه این موارد کاهش 60 درصدی سود خالص شرکت در سه ماه ابتدایی 2021 نسبت به سال گذشته را اضافه کنید و به‌راحتی متوجه خواهید شد که بازی Cyberpunk 2077، به‌نحوی که سی دی پراجکت رد امیدوار بود رقم نخورد.

اما طبق گزارش رویترز، در همین حال CD Projekt قصد دارد تا از سال میلادی آینده، به‌طور همزمان توسعه چند پروژه پرهزینه را آغاز کند. مدتی پیش آدام بادوسکی، کارگردان سابق سایبرپانک 2077 از این پروژه کنار رفت تا انتقال استودیو به ساخت عناوین AAA جدید را رهبری کند. همچنین این استودیو خرید یا تلفیق شدن با سایر کمپانی‌ها را نیز در نظر گرفته است.

با اینکه تمام این موارد به آینده این کمپانی لهستانی کمک می‌کند، CD Projekt Red به‌خوبی آگاه است که بخش بزرگی از «رشد فروش در آینده» به این بستگی دارد که بتواند راه بازگرداندن بازیکنان به سایبرپانک 2077 را پیدا کند. در همین راه، علاوه بر انتشار آپدیت رایگان نسل نهمی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 در نیمه دوم سال 2021، سی دی پراجکت رد محتویات رایگان بیشتری را برای سایبرپانک 2077 عرضه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا