اخبار بازی

دنباله CyberPunk 2077 احتمالا دارای المان‌های مولتی پلیر خواهد بود

با پایان یافتن پشتیبانی از عنوان CyberPunk 2077 از سمت CD Projekt RED، استودیو لهستانی حالا به توسعه پروژه‌های بعدی خود ادامه می‌دهد؛ درحالی که بنظر می‌رسد بازی The Witcher 4 تا اواخر امسال وارد فاز تولید می‌شود، کار روی سایبرپانک بعدی هم درحال انجام است.

در ماه نوامبر سال گذشته، مشخص شد که بازی فعلا در مرحله ایده‌پردازی قرار دارد اما به سرعت درحال پیشرفت و گسترش است. آدام بادوفسکی، مدیرعامل CD Projekt اخیرا با خبرگزاری رویترز مصاحبه کرد و اعلام کرد که این دنباله با اسم رمز Orion درحال توسعه است و تا پایان سال جاری، تعداد تیم توسعه آن به 80 نفر خواهد رسید.

جالب اینجاست که میچل نواکوفسکی، یکی دیگر از روسای CDPR، گفته است که آن‌ها درحال بررسی اضافه کردن المان‌های مولتی پلیر و چندنفره برای قسمت دوم هستند، اما او وارد جزئیات بیشتری نشد.

این اولین بار نیست که احتمالاتی درمورد حالت مولتی پلیر برای سایبرپانک منتشر می‌شود. طبق گزارش‌ها، در سال 2019 این استودیوی لهستانی درحال توسعه یک بازی مستقل در دنیای سایبرپانک بود که تماما مولتی پلیر و آنلاین بود؛ با اینحال بعدا CDPR اعلام کرد که برای اینکه آن‌ها بتوانند نهایت تمرکزشان را بر روی CyberPunk 2077 بگذارند، ناچار شده‌اند تا این پروژه را کنسل بکنند.

قبلا تایید شده بود که سایبرپانک 2 توسط گیب آماتانجلو (Gabe Amatangelo) کارگردانی می‌شود؛ فردی که مسئولیت بهبود CyberPunk 2077 بعد از عرضه فاجعه‌بارش را برعهده داشت و همچنین کارگردان DLC تحسین شده Phantom Liberty هم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا