اخبار بازی

توضیحات توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 درباره قابلیت Scene System

بازی Cyberpunk 2077

در جریان رویداد PAX Australia، توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 در استودیو CD Projekt Red توضیحاتی درباره قابلیت Scene System که ویژگی جدیدی در این اثر محسوب می‌شود ارائه کردند.

در گفتگو با وبسایت گیم‌اسپات، جان مامایز (John Mamais) رئیس دفتر کراکوف تیم سازنده درباره سیستم مذکور توضیح داد:

از منظر محتویات، شاید یک سوم بازی توسط CDPR Krakow توسعه یافته باشد. ما در حال انجام کارهای مشخصی هستیم. برای بازی Cyberpunk و بخش روایت و سینماتیک آن، مورد جدیدی به نام Scene System یا سیستم صحنه وجود دارد. این قابلیت بدین شکل است که به نظر می‌رسد سیستم دیالوگ‌ها و سینماتیک‌ها درون گیم‌پلی بازی به وقوع می‌پیوندد. این موضوع بسیار مهم بوده زیرا یکی از ستون‌های اساسی تولید این پروژه، ایده غوطه‌وری کامل بوده و این سیستم صحنه جدید کاملا در خدمت غوطه‌وری کامل است. بازی کات نخورده و مخاطب طبق فرمول همیشگی درون محیطی مجزا نمی‌شود تا کات‌سین به نمایش در بیاید. در بازی شما در حقیقت درون کات‌سین قرار داشته و می‌توانید کاراکتر و دوربین را کنترل کنید. براساس کات‌سینی که در آن هستید سطح متفاوتی از کنترل در اختیار شما قرار می‌گیرد. این قابلیت همه‌جانبه بوده و به هیچ وجه شما را از تجربه بازی بیرون نمی‌کشد.

توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 در ادامه از تلاش سخت خود برای رساندن بازی به زمان انتشار آن و هم‌چنین هیجان و فشاری که روی اعضای تیم سازنده وجود دارد گفتند.

همه افراد سخت مشغول کار روی بازی بوده زیرا ضرب‌العجل سفت و سختی برای ما تعیین شده است. بازی وقعا بزرگ بوده و چشم‌اندازه وسیعی را دنبال می‌کند. حال و هوایی که در دفتر کار وجود دارد شامل سطحی از هیجان می‌شود که براساس نتایجی که از نمایش‌های بازی در کنفرانس‌ها و مشاهده هیجانی که مخاطبین در خصوص بازی دارند ناشی شده است. این موضوع هایپ آن را حفظ کرده و در عین حال فشاری را هم روی سازندگان ایجاد می‌کند.

این بازی در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 99 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا