اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4

سازندگان بابت نشان ندادن نسخه بیس نسل هشتمی بازی Cyberpunk 2077 عذرخواهی می‌کنند

سی دی پراجکت رد با انتشار پیامی در صفحه توئیتر بازی Cyberpunk 2077، ضمن عذرخواهی از طرفداران، از آپدیت‌هایی که قرار است برای بازی عرضه شوند خبر داد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

ساعاتی پیش صفحه رسمی سایبرپانک 2077 بر روی توئیتر یکی از آن پیام‌های مهم با پس زمینه زرد رنگ معروف را منتشر کرد. البته مشخصا پس از عرضه بازی دیگر خبری از تأخیر نیست، بلکه اینبار این پیام یک عذرخواهی از طرف سازندگان را در بر دارد.

بر کسی پوشیده نیست که Cyberpunk 2077 در حال حاضر از مشکلات فنی بسیاری رنج می‌برد، به‌خصوص بر روی کنسول‌های پایه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان. اول از همه، استودیو CD Projekt Red اعتراف می‌کند که باید بازی را قبل از عرضه بر روی این دو پلتفرم نشان می‌داد و بابت انجام ندادن اینکار عذرخواهی می‌کند. همچنین سازندگان اعتراف می‌کنند که باید به این دو پلتفرم توجه بیشتری می‌کردند.

پس از آن، سی دی پراجکت رد قول می‌دهد که مجموعه‌ای از آپدیت‌ها را برای بهبود وضعیت بازی منتشر می‌کند. در طی هفت روز آینده، کاربران می‌توانند انتظار آپدیت جدیدی را داشته باشند. همچنین دو آپدیت بزرگ در ماه ژانویه و فوریه منتشر می‌شوند که بایکدیگر بخش بزرگی از مشکلات ورژن نسل هشتمی بازی را رفع می‌کنند.

CDPR تأکید می‌کند این آپدیت‌ها باعث نمی‌شوند نسخه نسل هشتمی همانند نسخه نسل بعدی یا نسخه PC اجرا شود، اما تجربه بازیکنان به این نسخه‌ها نزدیک‌تر از آنچه که الان می‌بینیم خواهد شد.

کمپانی لهستانی همچنین از طرفداران خواسته تا شانس مجددی به آن‌ها بدهند، اما گفته شده که اگر کاربران از خرید خود راضی نیستند و تمایلی به صبر کردن برای انتشار آپدیت‌ها ندارند، می‌توانند از طریق مایکروسافت استور یا PSN نسخه دیجیتالی خود را ریفاند کنند. همچنین سی دی پراجکت رد به افرادی که نسخه فیزیکی بازی را تهیه کرده‌اند نیز پیشنهاد داده تا اینکار را از طریق خرده‌فروشی که بازی را از آنجا خریده‌اند، دنبال کنند. اگر انجام اینکار امکان‌پذیر نبود، کاربران می‌توانند با برقراری ارتباط با helpmerefund@cdprojectred.com ریفاند خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. این عذرخواهی CDPR خوب بود و امیدوارم اوکی کنن بازی رو.
    داشتیم استدیویی که یک نسل هر سال بازی مشکل داره ساخته داده به ملت ولی یه بار عذرخواهی نکرده. یا داشتیم کسی که هرسال بازی تکراری داده ولی عذرخواهی نکرده.
    بنظرم من همین که میدونن کجا کار اشتباه کردن قدم اول خوبی هست. حالا اینکه این مشکل رو سر لانچ بازی بعدی رفع کنن میشه قدم دوم. اگه هم نتونن که بلوف زدن.

  2. [QUOTE=”FUTURE, post: 4911533, member: 111673″]
    واکنش Elon Musk به توییت عذرخواهی 😀 :

    [MEDIA=twitter]1338483095817875458[/MEDIA]

    و واکنش یکی از اعضای IGN:

    [ATTACH=full]186614[/ATTACH]
    [/QUOTE]
    فقط منم که دیگه نمیتونم دیدگاه قبلیم رو نسبت به ویچر ۳ داشته باشم؟ یعنی اینکار از دزدی و … گذشته دیگه. چطور روشون میشه بازی بعدیشون رو معرفی کنن؟ اصلا کسی باور میکنه اینارو از این به بعد؟

  3. [QUOTE=”pearl22, post: 4911408, member: 155150″]
    این همه تاخیر پی درپی این همه منتظر گذاشتن
    واقعا کاربسیار مضحکی کرده اند
    اصلا کار بسیار جالبی نیست تنها یه عذرخواهی کافی نیست امیدوارم بازی رو 50درصد تخفیف بدندتا
    این ناراحتی رو برطرف کنند
    [/QUOTE]
    نوشابه هم میل داری سلطان؟ 😀

  4. CDPR تأکید می‌کند[COLOR=rgb(226, 80, 65)] این آپدیت‌ها باعث نمی‌شوند نسخه نسل هشتمی همانند نسخه نسل بعدی یا نسخه PC اجرا شود[/COLOR]، اما تجربه بازیکنان به این نسخه‌ها نزدیک‌تر از آنچه که الان می‌بینیم خواهد شد.

    خسته نباشید:D:Dطرف تاکید هم کرده :D:Dاز این به بعد باید هر بازی که میاد نسخه ی کنسولی با نسخه PC کلا جدا باشه همه چیش که گول نخوریم:D

    ما اینجور معذرت خواهی ها رو قبول نداریم سریع خیلی سریع مثل Watch dogs و AC valhala بازی رو off بزنید وگرنه ناراحت باقی میمونم :D:Dمعذرت خواهی چه به درد من میخوره.؟:D

  5. [QUOTE=”pearl22, post: 4911408, member: 155150″]
    این همه تاخیر پی درپی این همه منتظر گذاشتن
    واقعا کاربسیار مضحکی کرده اند
    اصلا کار بسیار جالبی نیست تنها یه عذرخواهی کافی نیست امیدوارم بازی رو 50درصد تخفیف بدندتا
    این ناراحتی رو برطرف کنند
    [/QUOTE]
    بله.
    “از تمام کسایی که بازی مارو خریداری کردن شدیدا عذر میخوایم که برای یک پرفورمنس نامناسب 60 دلار پول دادید. برای جبران هم ما میایم به تمام اون افرادی که هنوز بازیو نخریدن 50 درصد تخفیف میدیم اونایی که پیشخرید کردن و روز اول خریدن کامل بفنا برن” :دی

    بازی فروشش خیلی بالاست. قطعا تخفیفی نمیزنن. ولی ممکنه بیان یک اکسپنشن رو رایگان بدن…

  6. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4911381, member: 122954″]
    بر کسی پوشیده نیست که Cyberpunk 2077 در حال حاضر از مشکلات فنی بسیاری رنج می‌برد، به‌خصوص بر روی کنسول‌های پایه [URL=’http://Bazicenter.com/category/playstation-4/’]پلی استیشن 4[/URL] و[URL=’http://Bazicenter.com/category/xbox-one/’] ایکس باکس وان[/URL]. اول از همه، [URL=’http://Bazicenter.com/tag/cd-projekt-red/’]استودیو CD Projekt Red[/URL] اعتراف می‌کند که باید بازی را قبل از عرضه بر روی این دو پلتفرم نشان می‌داد و بابت انجام ندادن اینکار عذرخواهی می‌کند. همچنین سازندگان اعتراف می‌کنند که باید به این دو پلتفرم توجه بیشتری می‌کردند.
    [/QUOTE]
    این همه تاخیر پی درپی این همه منتظر گذاشتن
    واقعا کاربسیار مضحکی کرده اند
    اصلا کار بسیار جالبی نیست تنها یه عذرخواهی کافی نیست امیدوارم بازی رو 50درصد تخفیف بدندتا
    این ناراحتی رو برطرف کنند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا