اخبار بازی

CD: لارا با UnderWorld به پایان راه رسیده بود

بعد از نمایش خیره کننده Tomb Raider در کنفرانس مایکروسافت حرف و حدیث هایی در مورد شباهت بازی به سری Uncharted در تمام خبرگزاری‌ها پیچید. آیا Tomb Raider به عنوان سری بازی هایی با قدمت بیش از 10 سال باید از اول با شکل و شمایل جدیدی ساخته شود؟ Crystal Dynamics در این مورد نظر جالبی دارد.

سایت VG247 در گفتگویی کوتاه با کارگردان هنری این بازی آقای Brian Horton این سوال را مطرح کرد و در جواب شنید: "تمام کارهایی که ما می توانستیم با سری قدیمی بازی انجام دهیم، به پایان رسید و بعد از Tomb Raider: Underworld دیگر چیزی نبود که بر روی آن مانور بدهیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم که یک Reboot از بازی بسازیم. وقت آن رسیده بود که با استفاده از تجربیات چند ساله خود سری جدیدی بسازیم. ما میخواستیم که Action-Adventure بازی را به مانند قبل داشته باشیم ولی این بار به شکل جدیدی آن را روایت کنیم. به همین دلیل با استفاده از ریشه های اصلی بازی و گذاشتن *****ی جدید بر روی آن توانستیم ریشه های بازی را دوباره به دست آوریم و گیم پلی بازی رو طوری طراحی کنیم که با بازیکنان این نسل ارتباط بیشتری برقرار کند. "

Crystal Dynamics بعد از نسخه  Angle Of Darkness ساخت بازی از این سری را بر عهده گرفت و تا به حال 3 نسخه Legend , Anniversary و UnderWorld را تولید کرده است. آخرین نسخه از سری بازی های Tomb Raider که قرار است 5 مارچ سال آینده عرضه شود، برای PS3 , X360 و PC در حال ساخت و توسعه است.
 

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا