اخبار بازی

اطلاعات بیشتری در مورد اسلحه‌ها و ماشین‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

در مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن در انگلستان  که قرار است کل آن در شماره اکتبر 2020 این مجله چاپ شود، کارکنان سی‌دی پراجکت‌رد اطلاعات و جزئیات جالب بیشتری در مورد اسلحه‌ها، مد، خودروها و وسیله‌های مکانیکی در بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کردند. بن اندرو طراح هنری اسلحه‌های بازی Cyberpunk 2077 در این مصاحبه گفت که بازی فرهنگ اسلحه‌‌ی خود را دارد و شکل استفاده از آنها بسیار متفاوت از اسلحه‌هایی که در دنیای امروز استفاده می‌کنیم اما این فرهنگ را می‌توان با یک کشور بخصوص مقایسه کرد:

cyberpunk weapons

یکی از مواردی که ما  طراحی اسلحه‌ها مد نظر قرار دادیم این است که در بازی Cyberpunk ما یک فرهنگ اسلحه بسیار قوی داریم. این فرهنگ استفاده از اسلحه بسیار متفاوت از دنیای ما است. و به فرهنگ اسلحه آمریکا شباهت دارد ، فقط دیوانه‌وار‌تر است. به دلیل اینکه میزان خشونت به نهایت خود رسیده ، همه یک اسلحه دارند. احتمال اینکه در راه خانه مورد حمله قرار بگیرید یا اینکه آپارتمان شما مورد سرقت قرار بگیرد همیشه وجود دارد. برای همین همه یک اسلحه حمل می‌کنند.

قسمت‌های طنزآمیزی هم در بازی در مورد این فرهنگ وجود دارد و تبلیغ‌های آن در سرتاسر شهر نایت سیتی وجود دارد. این تبلیغ‌ها خانواده‌های دوست‌دار اسلحه را نشان می‌دهد که در آنها همه‌ی اعضای خانواده با یک اسلحه ژست گرفته‌اند. حتی بچه‌ها و مادران باردار اسلحه دارند. بعلاوه بازیکنان قادرند که اسلحه‌های رده پایین یا یک‌بار مصرف را به سادگی خریداری کنند. در این بازی اسلحه‌ای به نام Budget Arms Slaughtomatic وجود دارد که بعد از خالی کردن خشاب آن دیگر غیر قابل استفاده است.

ایده کلی این است که شما می‌توانید یک اسلحه را مثلاً به قیمت 5 یورو بخرید و وقتی در در حال خرید همیشگی خود هستید می‌توانید یک اسلحه هم بردارید و از آن برای دفاع از خانه‌ی خود در آخر هفته استفاده کنید و بعد آن را دور بیاندازید و یک اسلحه جدید دیگر بخرید.

ما در حال حاضر می‌دانیم که در بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های زیاد و مختلفی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند بخرند یا آنها را از شهروندان دیگر نایت سیتی بدزدند. متاسفانه شما نمی‌توانید خودتان این خودروها را به دلخواه خود تغییر دهید اما تعداد زیادی از ماشین‌ها با اشکال مختلف در سر‌تاسر دنیای ‌ Cyberpunk 2077 وجود دارد. در آخرین مصاحبه با مجله پلی‌استیشن، پاول میلنیچک، کارگردان هنری شخصیت‌ها و سطوح سخت در استویدیوی سی‌دی پراجکت رد جزئیاتی جدیدی را در مورد خودروهای بازی را فاش کرد. او گفت که بازی 29 مدل ماشین دارد که در انواع مختلف و با تنوع زیاد بعلاوه مدل‌های نومد را میتوان در بازی یافت.

ماشین‌های نومد مثل ماشین کوادرا تنها یک ماشین ساده نیستند که فقط قیافه‌ی آن تغییر کرده باشد. آنها عملکرد خودرو را تغییر می‌دهند و گزینه‌های بیشتری را برای حفاظت به بازیکن ارائه می‌کنند. برای مثال یکی از مادها که نومد‌ها بر روی ماشین‌های خود نصب می‌کنند سیستم‌های ضد مین است که به شما کمک می‌کند مین‌های انفجاری را در ویستلند تشخیص دهید.

این ماشین‌ها همچنین نیاز به چراغ ندارند چنانکه همگی دارای تجهیزات مادون قرمز هستند. این تکنولوژِی جدید بازی Cyberpunk گنبد شیشه‌ای نام دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد محیط بیرونی خود را از درون یک صفحه‌ی نمایش که شما را در برمی‌گیرد ببینند. میلنیچک در این باره گفت :

 این صفحه اساساً یک LCD با یک زره در بخش بیرونی آن است. بنابراین زمانیکه شما وارد ماشین می‌شوید و در را می‌بندید، همه چیز در داخل تاریک است و بعد از یک دقیقه چراغ‌ها روشن می‌شود. یک افکت جالب ناپدید شدن مش‌ها است که مثل نگاه کردن از داخل یک صفحه‌ی LCD است بنابراین نویز و مشکل‌های فنی روی صفحه‌های نمایش رخ می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا