اخبار بازی

کمپانی «Capcom» تعداد زیادی از کارکنان استدیوی «Capcom Vancouver» را اخراج کرد

کمپانی «Capcom» تعدادی از اعضای تیم «Capcom Vancouver» را اخراج کرده است. بر اساس اعلام منبعی نزدیک با این استدیو این تعداد در حدود ۵۰ نفر بوده در حالی که تعداد کل اعضای آن در حدود ۲۵۰ نفر است. همچنین خبر از منحل شدن عنوان معرفی نشده‌ای نیز به گوش میرسد که احتمال میرود نسخه‌ی بعدی عنوان «Dead Rising» بوده باشد.

Dead Rising

کمپانی کپکام در جواب، این شایعات را تائید کرد :« استدیوی ونکوور در حال بازسازی است و این امر بر حدود ۳۰ درصد از استدیو اثر گذاشته است. این مورد در راستای ارزیابی مقطعی این استدیو، پروژه‌ها و هدف‌های آن بوده است. تیم با تلاش زیاد به پشتیبانی از عنوان «Puzzle Fighter» که به تازگی برای گوشی‌های همراه منتشر شده است ادامه میدهد و همچنین به عنوان پرچمدار خود «Dead Rising» متعهد است.»

این کمپانی در عین تائید کردن منحل شدن عنوانی معرفی نشده، اعلام نکرد که آیا این بازی از سری «Dead Rising» بوده است یا خیر.

استدیوی «Capcom Vancouver» که ابتدا با نام «Blue Castle Games» تأسیس شد سری بازی‌های بیسبال آرکید «The Bigs» را ساخت. در سال ۲۰۱۰ کمپانی کپکام این استدیو را خرید، نام آن را به کپکام ونکوور تغییر داد و مسئولیت ساخت نسخه‌ی دوم عنوان «Dead Rising» را به این استدیو سپرد. در ادامه این استدیو «Dead Rising 2» و عناوین کناره‌ای آن، نسخه‌های سوم و چهارم این سری بازی را ساخت و همچنین بازی «Puzzle Fighter» را در سبک پازل برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد.

عنوان «Dead Rising 4» ابتدا به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های «Xbox One» و «PC» در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و سپس در ماه دسامبر گذشته به کنسول «PS4» نیز آمد. به دنبال انتشار اولیه کمپانی کپکام اعلام کرده بود این عنوان از نظر فروش در حد انتظارات عمل نکرده است و بازیکنان از آن به خوبی استقبال نکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا