اخبار بازی

اشاره کپکام به معرفی اثری مرتبط با مجموعه بازی Devil May Cry

بازی Devil May Cry

به نظر می‌رسد شرکت کپکام قصد دارد اثری مرتبط با مجموعه بازی Devil May Cry معرفی کند اما مشخص نیست این پروژه دقیقا چه چیزی است. در جریان رویداد فستیوال انیمه‌ که در ماه جاری در شهر اورلندو ایالت فلوریدا برگزار شده، پنلی ویژه با حضور صداپیشه شخصیت دانته در بازی Devil May Cry 5 یعنی روبن لانگدون (Reuben Langdon) صورت گرفته است.

در انتهای این پنل، لانگدون از همگی خواست تا فیلمبرداری را متوقف کنند زیرا قرار است به صورت اولیه از موردی که کپکام آن را به زودی به اشتراک می‌گذارد رونمایی کند. ظاهرا شرکت ناشر از لانگدون خواسته این پروژه را برای مخاطبین حاضر در پنل به نمایش بگذارد. در همین لحظه بود که فیلم‌برداری‌ها متوقف و دوربین‌ها خاموش شدند. اکنون مشخص نیست که این معرفی مربوط به چه چیزی بوده است. این پروژه هر چه که باشد تحت قرارداد عدم افشای اطلاعات بوده بنابراین هیچ‌کس حتی صداپیشه شخصیت دانته نیز نمی‌تواند درباره این اثر حرفی بزند.

بسیاری حس می‌زدند که این معرفی می‌تواند به بسته الحاقی بازی Devil May Cry 5 و یا نسخه جدید این مجموعه ارتباط پیدا کند. حال آن که هر دو گزینه بسیار دور از انتظار به شمار می‌روند زیرا شرکت کپکام پیش از این تایید کرده بود که نسخه پنجم این سری هیچ گونه بسته الحاقی دریافت نمی‌کند. به‌علاوه از آن جایی که نسخه پنجم مدتی پیش در بازار عرضه شد بسیار زود است که این شرکت بخواهد از نسخه بعدی آن رونمایی کند.

ممکن است این پروژه به اقتباسی از مجموعه Devil May Cry که توسط شبکه نت‌فلیکس در حال تولید قرار دارد مرتبط شود. با این حال باز هم عجیب به نظر می‌رسد که به جای شبکه نت‌فلیکس، شرکت کپکام بخواهد خود از این محصول اقتباسی رونمایی کند و اطلاعاتی از آن به اشتراک بگذارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا