اخبار بازی

کپکام هر پیشنهاد خریدی از سمت مایکروسافت را، «قدرشناسانه» رد خواهد کرد

در مصاحبه‌ای که مدیر اجرایی کپکام، Haruhito Tsujimoto، با خبرگذاری بلومبرگ داشت، از ایشان پرسیده شد که موضع این شرکت ژاپنی راجه به ادغام شدن، چیست؟

سوجیموتو گفت :«من فکر می‌کنم که تا به حال، مذاکرات زیادی برای خرید و ادغام در صنعت گیم انجام شده است؛ حتی زمانی شرکت ما هدف یکی از این خریدها بود، اما به جای خریده شدن توسط یک شرکت خارجی، ما ترجیح دادیم که بصورت طبیعی توسعه پیدا کنیم. اگرچه من معتقدم همکاری با شرکای خارجی می‌تواند مفید باشد، اما قصد نداریم شرکت‌هایی را خریداری کنیم یا توسط یکی از آن‌ها تصاحب شویم».

در ادامه از سوجیموتو پرسیده شد که اگر شرکتی مانند مایکروسافت قصد خریداری آنان را داشته باشد، او به عنوان مدیر اجرایی چه خواهد کرد و سوجیموتو پاسخ داد :«من این پیشنهاد را با قدرشناسی رد می‌کنم».

این ناشر و سازنده بازی قدیمی، در گزارش خود از آمارشان در سال مالی ۲۰۲۳، اعلام کرد که با فروش ۴۱.۵ میلیون نسخه بازی فروخته شده، رکورد خود را برای بیشترین فروش بازی در یک سال مالی شکسته است؛ رکوردی که ژاپنی‌ها انتظار دارند با وجود انتشار بازی‌هایی مثل Street Fighter 6 و Resident Evil 4 Remake، بتوانند تا پایان ماه مارس ۲۰۲۴ آن را دوباره بشکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا