اخبار بازی

فروش بازی Resident Evil Village به 6.1 میلیون نسخه رسید؛ ادامه رکوردشکنی‌های کپکام

شرکت Capcom در گزارش مالی اخیر خود، اعلام کرده که برای پنجمین سال پیاپی بالاترین میزان سود عملیاتی را داشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Resident Evil Village

طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، سود عملیاتی کپکام در یک سال منتهی به مارچ 2022، با رشد 24 درصدی نسبت به سال قبل از آن روبرو بوده و درآمد خالص کپکام نیز به همین روال، 30.6 درصد رشد داشته است. این پنجمین سال پیاپی بوده که میزان سود عملیاتی کپکام با رشد مواجه شده، اما نکته حائز اهمیت دیگر این است که این کمپانی برای نهمین سال متوالی نوعی رشد را در تجارت خود داشته است.

بخش بزرگی از این موفقیت، به فروش عالی محتوای دیجیتالی کپکام باز می‌گردد. در سال مالی گذشته، این کمپانی ژاپنی بازی‌هایی مانند Resident Evil Village و Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin را عرضه کرده که به‌ترتیب، 6.1 میلیون و 1.5 میلیون نسخه فروخته‌اند. در مجموع، کپکام 32.6 میلیون نسخه بازی در طول این مدت فروخته که این عدد رکورد جدیدی برای کمپانی محسوب می‌شود. میزان فروش بازی‌های کپکام در سال مالی 2020 نیز برابر با 30.1 میلیون نسخه بود که خود عدد عظیمی است.

البته مواردی مانند فروش کالا، تجارت eSports، فعالیت‌های مرتبط با عناوین آرکید، و صد البته بازی‌های قدیمی‌تر کپکام مانند Monster Hunter Rise ،Monster Hunter World: Iceborne و Resident Evil 7 نیز در روند رو به رشد کپکام نقش موثری داشته‌اند. در پایان، باید اشاره کرد که داستان موفقیت‌های ادامه‌دار کپکام باعث شده تا این کمپانی برای سال مالی بعدی نیز انتظار فروش بیشتری را داشته باشد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا