اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

شرکت Capcom هنوز درباره قیمت بازی‌های نسل بعد تصمیم نگرفته‌است

طبق اعلام رسمی شرکت Capcom، این کمپانی هنوز در حال بررسی مسئله قیمت‌گذاری بازی‌های نسل بعدی بوده و تصمیم نهایی را نگرفته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Pragmata

با ورود به تعطیلات پایان سال و عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، قیمت برخی از عناوین نیز افزایش خواهند یافت. NBA 2K21 به‌عنوان اولین بازی شناخته می‌شود که نسخه نسل بعدی آن با قیمت 70 دلار به‌بفروش می‌رسد. در حالی که 2K عنوان کرده قیمت بازی‌های خود را به‌صورت تک به تک مشخص خواهد کرد، اما به‌نظر می‌رسد کپکام هنوز تصمیم نهایی را در این خصوص نگرفته‌است.

کپکام در جلسه پرسش و پاسخی که اخیرا با حضور  سرمایه‌گذاران صورت گرفت گفت: “در حال حاضر ما سیاست مشخصی را اعمال نکرده‌ایم. ما رویکردمان را با آنالیز کردن نقاط قوت و ضعف خود و همچنین بررسی دقیق روندهای موجود در صنعت بازی‌های ویدئویی در نظر خواهیم گرفت.”

یوبیسافت مدتی پیش تأیید کرده بود که عناوین پایان سال خود یعنی Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla را بر روی کنسول‌های نسل بعد، با قیمت 60 دلار به‌فروش می‌رساند. اما این کمپانی از اعلام قیمت بازی‌های خود در سال 2021 اجتناب کرد.

شرکت کپکام بازی‌های Resident Evil Village و Pragmata را برای کنسول‌های نسل بعد در دست ساخت دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا