اخبار بازی

شمارش معکوس شرکت Capcom برای یک معرفی جدید

شرکت Capcom اخیرا وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که به یک رونمایی جدید در هفته آینده اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

دو بازی جدید از سوی کپکام

این وب‌سایت تنها یک صفحه برای شمارش معکوس را در بر دارد که در روز دوشنبه هفته آینده (2 اسفند ماه) و ساعت 09:30 به‌پایان می‌رسد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی مبنی بر اینکه این معرفی مربوط به چه چیزی خواهد بود، اعلام نشده. اما چند گزینه احتمالی وجود دارند که ممکن است کپکام قصد معرفی آن‌ها را داشته باشد.

اواسط سال 2021 بود که این ناشر ژاپنی ساخت یک DLC داستانی برای بازی Resident Evil Village را تأیید کرد. این DLC داستانی تاکنون به‌طور کامل رونمایی نشده و با توجه به اینکه می‌دانیم تاریخ عرضه آن در سال 2022 خواهد بود، معرفی آن طی روزهای آینده محتمل به‌نظر می‌رسد. همچنین طی ماه‌های گذشته شایعات مختلفی را در مورد ریمیک بازی Resident Evil 4 شنیده‌ایم، بنابراین احتمال رونمایی از این پروژه نیز وجود دارد.

معرفی محتوای جدید برای مجموعه Street Fighter نیز یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی به‌شمار می‌رود. در واقع، زمان به‌پایان رسیدن این شمارش معکوس با زمان آغاز یکی از تورنومنت‌های این مجموعه مبارزه‌ای محبوب مصادف است. البته که ممکن است همزمانی این دو کاملا تصادفی باشد، اما در هر صورت باید منتظر ماند و دید این رونمایی مربوط به چه عنوانی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا