اخبار بازی

دعوت کپکام از طرفداران سری بازی Resident Evil برای تست نسخه جدید مجموعه

بازی Resident Evil

شرکت کپکام به دنبال طرفداران سری بازی Resident Evil بوده تا نسخه جدید این مجموعه را که در حال تولید قرار دارد تست کنند. این موضوع براساس ایمیلی که به گروهی از اجتماع طرفداران Resident Evil ارسال شده مشخص شده است. گروه مخصوصی از هواداران این سری تحت عنوان سفیران Resident Evil ایمیلی از سوی کپکام دریافت کرده‌اند که آن‌ها را برای تست نسخه جدیدی که از این مجموعه محبوب در حال ساخت است دعوت می‌کند.

نکته قابل توجه بدین شرح است که ارسال این دعوت‌نامه تاکتون تنها به ژاپن محدود بوده و بدین ترتیب اطلاعاتی درباره این که نسخه جدید سری بازی Resident Evil چه عنوانی است وجود ندارد. وبسایت طرفداران این مجموعه یعنی Biohaze این خبر را با به اشتراک گذاشتن عکسی از ایمیل مذکور منتشر کرد. ترجمه این ایمیل بیان می‌دارد که شرکت کپکام ضمن تشکر از طرفداران این سری یعنی سفیران Resident Evil بابت پشتیبانی مداوم‌شان، از آن‌ها درخواست کرده تا برای تست و بررسی بازی جدید مشارکت داشته باشند تا بازخوردهای حاصل از آن‌ها را در اثر در دست توسعه خود اعمال کند.

با توجه به موفقیت‌هایی که نسخه‌های اخیر این مجموعه به دست آوردند ساخت بازی جدیدی از مجموعه Resident Evil چندان جای شکفتی ندارد اما این موضوع که این بازی به مرحله‌ای رسیده که از طرفداران برای تست آن دعوت شده خبر بسیار مهیجی محسوب می‌شود. ساخت نسخه اصلی شماره‌دار و یا ریمیک نسخه‌های قدیمی از جمله احتمالات برای این بازی جدید به شمار می‌رود که هر دو گزینه نیز با توجه به موفقیت بازی Resident Evil 7: Biohazard و ریمیک بازی Resident Evil 2 قابل به وقوع پیوستن است. توسعه نسخه‌های قدیمی این مجموعه برای کنسول Nnitendo Switch نیز یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی است که البته چندان خبر مهم و مهیجی به شمار نمی‌رود و بعید به نظر می‌رسد ایمیل ارسال شده مرتبط به چنین مسئله‌ای باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا