اخبار بازی

شرکت CAPCOM در گزارش مالی اخیر خود از افزایش سود و فروش بازی‌ها خبر داد

در گزارش مالی جدید شرکت کپکام که به تازگی منتشر شده و سه ماه گذشته را پوشش می‌دهد، خبر از رشد 4.3 درصدی در فروش بازی‌ها و همچنین 38.9 درصد افزایش سود به دست آمده از منابع مختلف این شرکت دارد و یکی ازمهمترین عوامل این موفقیت مربوط به گسترش طرفداران بازی‌های این شرکت بوده است. دو عنوان Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 با فروش خوب و ادامه دار خود و همچنین فروش خیلی خوبی که بازی Monster Hunter World توانست به دست بیاورد و آن را ادامه بدهد از عوامل موفقیت مالی شرکت Capcom نیز بودند.

capcom

در واقع فروش بالای بازی Monster Hunter World از زمان عرضه بازی شاید مهمترین دلیل بوده و این بازی توانست 12.4 میلیون نسخه فروش داشته باشد. در این میان هم نسخه‌ی بازسازی شده Resident Evil 2 نیز فروش خوبی را تجربه کرده و توانسته 4.2 میلیون نسخه  فروش داشته باشد. همچنین بازی Devil May Cry 5 که از استقبال خوب منتقدین این صنعت بهره مند شد، توانست فروش 2.1 میلیون نسخه‌ای را  از زمان عرضه خود تجربه کند و سهمی در این موفقیت مالی شرکت کپکام داشته باشد که البته در مقایسه با دو بازی ذکر شده سهم کمتری را در این زمینه داشته است.

در اوایل نسل این شرکت کمی ضعیف عمل کرد و بسیاری از طرفداران بازی‌های شرکت CAPCOM نگران آینده عناوین این شرکت بودند. اما با عرضه این عناوین ذکر شده و کیفیت آن‌ها که به مانند بازی‌های گذشته این شرکت بالا است، طرفداران شرکت کپکام به این آینده امیدوارتر شدند.  به هر حال این روزها شرکت کپکام در اوج قرار دارد و احتمالا هم این وضع با عرضه بازی‌های جدید ادامه خواهد داشت. همچنین طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود که این شرکت فروش خالص 784.7 میلیون دلاری و سود 129.2 میلیون دلاری را تا مارچ 2020 تجربه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا