اخبار بازی

توضیحات کپکام در مورد اسم‌گذاری بازی Resident Evil Village

با اینکه شماره هشت به‌طور مشخص در اسم بازی Resident Evil Village دیده می‌شود، اما به‌گفته شرکت Capcom عنوان این بازی در واقع Resident Evil 8 نیست. در ادامه با جدید ترین اخبار بازی ها همراه ما باشید.

بازی Resident Evil Village

اخیرا دو تن از تهیه‌کنندگان شرکت کپکام صحبت‌های جالبی را در خصوص اسم‌گذاری نسخه جدید سری Resident Evil داشته‌اند. هنگامی که فامیتسو از Tsuyoshi Kanda و Peter Fabiano سوالی را در مورد دلایل قرار ندادن شماره هشت در عنوان بازی پرسید، این دو جواب دادند: ” شما می‌توانید روستا (Village) را یک شخصیت درون بازی در نظر بگیرد. ما نام بازی را اینگونه انتخاب کردیم چرا که میخواهیم بازیکنان نیز این مسئله را درک کنند.”

در ادامه نیز گفته شد که سازندگان ترجیح میدهد طرفداران این نسخه را با پسوند “Village” به‌یاد داشته‌باشند و عبارت مخفف رسمی مانند “RE8” برای بازی وجود ندارد. به هر حال، با در نظر گرفتن اینکه همچنان می‌توان شماره 8 را در نام بازی دید، صحبت‌های کپکام کمی عجیب و گیج‌کننده به‌نظر می‌رسد. البته ممکن است با عرضه بازی و پی بردن به داستان آن، بتوانیم تصمیمات خالقان بازی در خصوص نام‌گذاری این اثر را بهتر متوجه شویم.

بازی Resident Evil Village چند سال پس از وقایع نسخه هفتم سری جریان دارد و ادامه داستان شخصیت ایثن را روایت می‌کند. این عنوان در سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. سازندگان قصد دارند تا پایان تابستان اطلاعات بیشتری را از این بازی به اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا