اخبار بازی

کپکام از برنامه‌های خود برای رویداد TGS 2022 رونمایی کرد؛ حضور بازی Street Fighter 6

شرکت Capcom برنامه‌های مختلفی را برای رویداد Tokyo Game Show 2022 تدارک دیده که یک برنامه از پیش ضبط‌شده و لایو استریم ویژه استریت فایتر 6 را در بر دارد. تا با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Street Fighter 6

درست مثل رویداد گیمزکام، رویداد TGS نیز پس از چند سال به‌زودی با ترکیبی از فرمت فیزیکی و دیجیتالی باز خواهد گشت. در حالی که حدود یک ماه با برگزاری توکیو گیم شو امسال فاصله داریم، به‌تازگی کپکام به عنوان یکی از حاضران بزرگ نمایشگاه از برنامه‌های خود رونمایی کرده است.

این ناشر ژاپنی ابتدا در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور، ساعت 18:30 روز پنج‌شنبه) برنامه آنلاین و از پیش ضبط‌شده‌ای را تدارک دیده که «آخرین اخبار از بازی‌های Capcom» را شامل می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی از بازی‌های حاضر در این برنامه در دسترس نیست، اما احتمال نمایش مواردی مانند آپدیت جدید بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak (که عرضه آن برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده) وجود دارد.

پس از آن، کپکام در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور، ساعت 19:30 روز پنج‌شنبه) لایو استریم ویژه‌ای را با محوریت بازی Street Fighter 6 پخش خواهد کرد. سازندگان هنوز جزئیات بیشتری را از این لایو استریم اعلام نکرده‌اند، اما معرفی شخصیت‌های جدید گزینه محتملی به‌نظر می‌رسد. در پایان کپکام بوفه مخصوصی را برای رویداد حضوری امسال تأیید کرده که بازی‌های Monster Hunter Rise: Sunbreak ،Exoprimal ،Street Figher 6 و Mega Man Battle Network Legacy Collection در آن قابل بازی خواهد بود.

رویداد Tokyo Game Show 2022 از تاریخ 24 تا 27 شهریور برگزار خواهد شد. ناشران بزرگ دیگری از جمله اسکوئر اینکس، کونامی، سگا، باندای نامکو و اتلوس در رویداد امسال حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا