اخبار بازی

Capcom: ما با عرضه RE: ORC به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم

آخرین شما از سری Resident Evil که با عنوان Operation Raccoon City شناخته می‌شود، با سیل نمرات پایین از سوی سایت‌های معتبر روبه‌رو شد و ضعیف ترین نسخه این سری تا به حال محسوب می‌شود و این در حالی است که رییس استودیو Slant Six آقای Mike Kerr می‌گوید که ما به آن چیزی که کپکام از بازی می‌خواست رسیده‌ایم.

آقای Kerr در گفتگویی که با سایت EuroGamer داشته گفته است که: "واقعا ناراحت کننده است که بازی ای که تعداد افراد زیادی برای ساخت آن زحمت کشیده‌اند و تمام انرژی خود را برای ساخت آن مصرف کرده‌اند، چنین نمره‌های عجیبی را دریافت کند و قطعا ما انتظار داشتیم که نمرات بهتری را بگیریم. در آخر، من فکر ‌می‌کنم بعد از خواندن تمام نقدها و استفاده کردن از بازخوردهای سازنده بتوانیم که علایق مردم را بهتر درک کنیم. در حال حاضر که من به اهدافی که شرکت کپکام از عرضه بازی داشت فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم که چیزی که شرکت از ما می‌خواست را توانستیم به دست بیاوریم. ما توانستیم سری Resident Evil را به سمت و سوی جدیدی ببریم. "

ایشان در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که: "به اندازه کسانی که نظرات منفی نسبت به این عنوان داشتند، طرفدارانی بودند که از این بازی استقبال کردند. ما از اینکه با شرکت کپکام کار کرده‌ایم بسیار لذت بردیم. آن‌ها بسیار عالی بودند و به ما اجازه دادند که خلاقیت خود را نشان دهیم. "

عنوان RE: ORC هفته گذشته برای Ps3 , X360 عرضه شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا