اخبار بازی

Capcom علاقه ای به پورت عناوین قدیمی اش برای Wii U ندارد

در حال حاضر شرکت Capcom به جز بازی Monster Hunter 3 Ultimate از هیچ بازی دیگری برای  کنسول Wii U رونمایی نکرده است؛ اما این بدین معنا نیست که در آینده شاهد عناوین اندکی از این کمپانی بر روی این کنسول باشیم.


در سپتامبر گذشته قائم مقام ارشد کپکام Christian Svensson عنوان کرد:
" در حال حاضر هزاران نفر از کاربران  برای برای دیدن عناوین بزرگ ما بر روی کنسول های نینتندو هیجان زده هستند. و اهمیت این موضوع را هم نباید دست کم گرفت. "


Svensson افزود با این که نمی تواند جزئیات بیشتری را فاش کند، اما این اطمینان را می دهد که در حال حاضر شرکت کپکام پروژه های زیادی را برای Wii U در دست دارد که  در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.


در این هفته نیز یک کاربر در فروم Capcom  در مورد این که آیا امکان دارد تا عناوین سابق کپکام همچون Resident Evil 6 و یا عنوان Lost Planet 3 که قرار است برای PC،Xbox 360،  PlayStation 3 منتشر شود را برای Wii U هم پورت نمایند، پرسید که در مقابل Svensson پاسخ داد:


" با تمام احترامی که برای Wii U قائل هستیم اما حقیقتا نگاه ما رو به عناوین جدید است و هیچ برنامه ای برای انتشار  بازی های قدیمی خودمان برای این کنسول نداریم. "


به عنوان مثال در مقابل این سوال که چرا Resident Evil 6 برای Wii U عرضه نمی شود هم Svensson در یک Thread جداگانه، اعلام کرد که این بازی از سال 2008 در حال ساخت بوده و طبیعتا در آن زمان Capcom حتی نمی دانسته که کنسولی به نام Wii U وجود دارد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا