اخبار بازی

Capcom از Resident Evil و آینده آن می گوید

شرکت Capcom اخیرا درباره یکی از مهمترین سری بازی های خود یعنی Resident Evil در زمینه های مختلف صحبت کرده است. در بحث موفقیت این سری با توجه به دنیاها و وقایع بازی گفته شده: "راز موفقیت سری در طراحی استادانه فضای محیط و دنیاها نهفته است. وحشت، یک سبک معمول در سرگرمی های سراسر دنیا است اما Resident Evil موضوع فراگیر شدن بیماری های همه گیر را مطرح می کند که نسبت به یک موضوع فانتزی ترس را بیشتر می کند. این حس واقع گرایی، وحشت را به خوبی در بازی تغذیه می کند."

Capcom به شخصیت های سری Resident Evil بهای زیادی می دهد و معتقد است آنها یکی از بهترین دلایل جذب همیشگی گیمرها هستند: "شخصیت های اصلی به دفعات در عناوین مختلف حضور پیدا کرده اند و با ادامه یافتن سری، آنها بالغ و مسن تر می شوند. یک افسر تازه کار به فردی بالا مقام تبدیل شده که مستقیما از رئیس جمهور دستور می گیرد و یک دختر جوان و ضعیف هم اکنون تبدیل به مامور ایالات متحده شده است. به جای اینکه طی 17 سال گذشته آنها حذف شوند، شخصیت های عمیق تری پیدا کرده اند. چنین شخصیت پردازی در جذب مخاطبین اصلی هم موفق بوده است."

هر بازی توسط تیم متفاوتی ساخته می شود که Capcom درباره این مسئله می گوید: "تیم سازنده و تهیه کنندگان عنوان Resident Evil هر سری تغییر می کند. به همین دلیل هر خالقی عقیده خود را در هویت قدرتمند Resident Evil پیاده می کند و اینگونه یک Resident Evil جدید خلق می شود."

بازی Resident Evil 6 به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و عملکر ضعیفی را به نمایش گذاشت. در هر حال این مسئله بدین معنی نیست که باید از عناوین آینده مانند Resident Evil 7 قطع امید کرد: "سری Resident Evil در آینده فرصت های تازه ای را بدست خواهد آورد و می تواند به صورت یک عنوان جهانی هیچ کس را نا امید نکند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا