اخبار بازی

بازی Call of Duty: WWII برای کاربران PS Plus رایگان می‌شود

طبق اعلام رسمی شرکت Sony، کاربران اشتراک PS Plus از فردا می‌توانند بازی Call of Duty: WWII را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

بازی Call of Duty: WWII

با نزدیک شدن به پایان ماه، سونی معمولا بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را معرفی می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد این ماه، سونی سورپرایز کوچکی را برای مشترکان این سرویس تدارک دیده چرا که شما می‌توانید بازی Call of Duty: WWII را از همین فردا دانلود کنید. این بازی که در سال 2017 عرضه شد، بخشی از فهرست بازی‌های رایگان ماه آینده پلی استیشن پلاس به‌شمار می‌رود و عنوان دیگری که قرار است رایگان شود نیز در طی روزهای آینده معرفی خواهد شد.

در کنار اعلام رایگان شدن Call of Duty: WWII، امروز شایعاتی در فضای مجازی پیچید که طبق آن بازی Marvel’s Spider-Man نیز برای کاربران پلی استیشن پلاس رایگان می‌شود. اگر این شایعه صحیح باشد، کاربران اشتراک PS Plus احتمالا با یکی از بزرگ‌ترین ماه‌های چند وقت اخیر روبرو هستند. اما تا زمانی که این خبر به‌صورت رسمی از سوی سونی منتشر نشود، در حد شایعه باقی می‌ماند.

اطلاعات بیشتری از بازی معرفی‌نشده پلاس در روزهای آینده منتشر خواهد شد. مشترکین پلی استیشن پلاس از فردا قادرند تا بازی Call of Duty: WWII را دانلود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا