اخبار بازی

استریمر معروف Shroud دیگر عنوان  Call of Duty: Warzone بازی نمیکند

Shroud در حین بازی دلایلش برای این تصمیم را بیان کرد

عنوان Call of Duty: Warzone مدتی است که توسط شرکت Infinity Ward به رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. چندی پیش هم این عنوان بتل رویال، توانست 30 میلیون کاربر را به خود جذب کرده و رکورد عنوان Fortnite را هم جابه جا کرد.

این تصمیم Shroud مبنی بر بد بودن یا نا خوشایندی بازی نیست. این استریمر Mixer قبلا عنوان Call of Duty: Warzone را از عنوان Apex Legends نیز بهتر ارزیابی کرده بود. وی در استریم اخیر خود دلیل باقی نماند این عنوان در لیست علاقه مندی هایش را بیان کرد و توضیح داد که زمان بازی نکردن این عنوان برایش فرا رسیده است.

Shroud در عنوان Warzone

در حین بازی در یکی از دست های Call of Duty: Warzone این استریمر گفت که مشکلی با ذات بتل رویال این بازی ندارد اما فکر میکند که مشکل با خود عنوان Call of Duty باشد. وی ادامه داد که به نظرش هر عنوان جدید از Call of Duty ” طول عمر محدودی” دارد زیرا این عنوان هرگز نوآوری در گیم پلی با خود یه همراه ندارد. استریمر Shroud در ادامه به عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) استناد کرد و گفت در مقایسه این عنوان دارای ثبات بازیکن محور است چون اولین در نوع خود (بازی های بتل رویال) بوده است. این بازیکن حرفه ای بازنشته بیان کرده که هر عنوان از سری بازی های CoD را نهایتا به مدت دو هفته بازی میکند و برای عنوان Warzone هم این زمان رو به اتمام است.

اگرچه ممکن است این نظر Shroud مخالفان زیادی داشته باشد اما این استریمر به نکته مهمی اشاره کرده است. بازار بازی های سبک بتل رویال بسیار اشباع شده و اگر نکته و یا پیچیدگی جالبی در عنوان های جدید وجود نداشته باشد،کار یک بازی برای بقا بسیار سخت خواهد بود. حال با اضافه کردن این نکته که سیستم حرکتی عنوان Call of Duty: Warzone در مقایسه با Apex Legends نیز با آزادی عمل کمتری همراه است، شانس باقی ماندن مخاطبان Apex در سرورهای این بازی با تردید همراه میشود. با تمام تلاش هایی که از طرف شرکت Infinity Ward در حال انجام است،  باید دید با گذشت زمان زمین های بازی 150 نفره عنوان Warzone پر میمیاند یا خالی خواهد شد.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سر عتی بازیها به جلو میره همه نوع فاز داریم بهترینشم فاز نه این پول کمه
    این اقا با بی پولی شروع کرد کم کم شد خدای نقد بعد بازیها اسپانسرش کردن دیدی عجب دنیایی شیرینیه
    حرفشم برای فن هاش خداست
    و برای ادمهای دانا مثل خنده شیطان
    دکتر بی احترامم برعکس این اقا …
    در اخرش همه این ها برایی پول چیزی عشق از بین میبره
    بازی کامپیوتری یک هنره. هنره از زمان و مکان جلو تره هنر اخر بشره مطمعنم مردم این سیاراه هنوز احترام بهش یاد نگرفتن اما میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا