اخبار بازی

بازی Call of Duty: Warzone برای کنسول‌های نسل بعد تأیید شد

استودیو Infinity Ward تأیید کرد که بازی Call of Duty: Warzone برای کنسول‌های نسل بعد یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X نیز منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty Warzone

در حالی که Call of Duty: Warzone پس از عرضه در ماه مارچ همچنان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد، Taylor Kurosaki (کارگردان روایی استودیو) در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌است که پشتیبانی از این عنوان تا نسل بعد نیز ادامه خواهد داشت: “می‌دانم که ما برای Warzone برنامه درازمدتی داریم؛ بنابراین به محض اینکه کنسول‌های نسل بعدی عرضه شوند ما نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهیم کرد.”

البته آقای Kurosaki مشخص نکرد که در نسل آینده با یک نسخه جداگانه بازسازی‌شده روبرو هستیم یا کاربران با قابلیت پشتیبانی از نسل قبل به Warzone دسترسی خواهند داشت. با اینحال، او این اطمینان را به طرفداران داد که حتی پس از عرضه نسخه بعدی سری Call of Duty، پشتیبانی از این بتل رویال محبوب قطع نخواهد شد.

بازی Call of Duty: Warzone بلافاصله پس از عرضه با موفیقت شگفت‌انگیزی همراه بود. این عنوان رایگان موفق شد که در 10 روز اول، 30 میلیون بازیکن جذب کند. اخیرا شایعات جدیدی مبنی بر افزودن یک نقشه بزرگ به بازی شنیده می‌شود و باید دید اینفینیتی وارد برای یکی از موفق‌ترین عناوین بتل رویال این روزها، چه برنامه‌ای در نظر دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا