اخبار بازیبازی ها و اپلیکیشن های موبایل

عملکرد تجاری ضعیف‌تر Call of Duty: Warzone Mobile نسبت به Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile از زمان عرضه در سال 2019 درآمد هنگفتی برای اکتیویژن (و در حال حاضر مایکروسافت) داشته است؛ پس با وجود این موضوع، دیدن تلاش این شرکت برای گسترش بیشتر حضور فرنچایز در پلتفرم موبایل تعجب‌آور نیست. همین امر هم منجر به عرضه جهانی Call of Duty: Warzone Mobile شد که البته بنظر می‌رسد این عنوان نسبت به نسخه قبلی خود، عملکرد ضعیف‌تری داشته است.

در برخی گزارش‌ها تخمین زده می‌شود که Call of Duty: Warzone Mobile در چهار روز اول عرضه خود تا 21 مارس (2 فروردین)، 1.4 میلیون دلار درآمدزایی داشته است. این مبلغ یک سوم آن مقداریست که Call of Duty Mobile در چهار روز اول خود در سال 2019 بدست آورد و این بازی در این مدت زمان موفق شد تا 4.2 میلیون دلار درآمد کسب کند.

البته که این آمار مربوط به عرضه جهانی است و وارزون موبایل از دسامبر 2023 بصورت محدود در برخی مناطق در دسترس قرار گرفته بود. بر اساس گزارش‌ها، از آن روز تا به حال بازی در کل 2.2 میلیون دلار درآمدزایی داشته که 47 درصد آن (حدود 1.1 میلیون دلار) از بازیکنان ایالات متحده بدست آمده است.

البته هنوز روزهای ابتدایی لانچ این بازی است و با توجه به ارزش اکتیویژن و جایگاه در حال ارتقای مایکروسافت در بازی‌های موبایلی، می‌توان انتظار داشت که این بازی در هفته‌ها و ماه‌های آینده بصورت جدی‌تر پشتیبانی شده و مشکلاتش حل بشود. هرچند که حداقل فعلا، بنظر نمی‌رسد که Call of Duty: Warzone Mobile موفقیت اولین بازی موبایلی سری را تکرار کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا