اخبار بازی

حالت دونفره برای بازی Call of Duty: Warzone در حال ساخت است

سازندگان بازی Call of Duty: Warzone تأیید کرده‌اند که یکی از قابلیت‌های مورد درخواست طرفداران یعنی حالت دونفره به این عنوان افزوده خواهد شد.

بازی Call of Duty: Warzone

هنگامی که بازی Call of Duty: Warzone عرضه شد تنها از حالت سه‌نفره پشتیبانی می‌کرد. مدتی بعد حالت تک‌نفره و پس از آن، حالت چهارنفره نیز به آن اضافه شد. اما اگر از طرفداران بازی‌های بتل رویال باشید، حتما می‌دانید که یکی از جذاب‌ترین روش‌های تجربه این عناوین به‌صورت دونفره است.

حال به‌تازگی آقای Amos Hodge، کارگردان استودیو Raven Software که در ساخت بازی به‌همراه اینفینیتی وارد نقش داشت، تأیید کرده که یک حالت دونفره برای Call of Duty: Warzone در حال ساخت است. البته طبق گفته او هنوز تعدادی باگ در روند توسعه این بخش وجود دارند که باید حل شوند. با اینحال آقای Amos Hodge تاریخ انتشار دقیقی را برای افزودن حالت دونفره اعلام نکرد و برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره این مسئله، باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

استودیو Infinity Ward اخیرا اعلام کرده که پشتیبانی از این بتل رویال محبوب را تا پس از ورود به نسل بعد کنسول‌ها نیز ادامه خواهد داد. در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Call of Duty: Warzone را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا