اخبار بازی

فروشگاه پلی استیشن تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Vanguard را لو داد

طبق تبلیغ جدیدی که بر روی فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته، بازی Call of Duty: Vanguard در پنج‌شنبه همین هفته از طریق وارزون رونمایی خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Vanguard در PSN

در حالی که اکتیویژن و استودیوی Sledgehammer Games هنوز به‌طور رسمی نسخه جدید Call of Duty را معرفی نکرده‌اند، تاکنون موارد مختلفی از بازی به بیرون درز کرده و حالا تاریخ رونمایی آن نیز از طریق یک تبلیغ بر روی PSN لو رفته است. طبق این تبلیغ، کاربران می‌توانند رونمایی Vanguard را در پنج‌شنبه همین هفته (ساعت 22:00) از درون وارزون تماشا کنند.

در همین حال، تام هندرسون که پیش از این اطلاعات مختلفی را از بازی لو داده بود، اعلام کرده که در تریلر معرفی شاهد گیم‌پلی بخش چندنفره نخواهیم بود. اما به گفته این اینسایدر، گیم‌پلی حالت چندنفره احتمالا در رویداد گیمزکام امسال که طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود، نمایش داده خواهد شد. او همچنین مدعی شده که سازندگان تست آلفای Call of Duty: Vanguard را برای تاریخ 27 تا 29 آگوست (5 تا 7 شهریور) و همچنین بتای همگانی بازی را برای یک ماه بعد در نظر گرفته‌اند.

نسخه جدید Call of Duty برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده و اکتیویژن تأیید کرده که این بازی، به‌طور بین نسلی عرضه خواهد شد. مطابق شایعات و اطلاعات لو رفته، تاریخ عرضه بازی 5 نوامبر (14 آبان) است و همچنین این نسخه نیز همانند Black Ops Cold War، ویژگی آپگرید رایگان را برای کاربران PS5 و Xbox Series X/S شامل نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا