اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

اولین تریلر بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

اکتیویژن همانطور که وعده داده بود، در طی یک رویداد زنده درون وارزون، از اولین تریلر رسمی بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Vanguard

پس از ماه‌ها شایعه، نسخه جدید Call of Duty معرفی شده و همانطور که انتظار می‌رفت، اکثر شایعات درست بوده‌اند. بخش داستانی Call of Duty: Vanguard شما را به جنگ جهانی دوم می‌برد و بر روی ریشه داستان نیروهای ویژه تمرکز دارد. بازی دارای چهار پروتاگونیست قابل بازی است که سرباز لوکاس ریگس، گروهبان آرتور کینگسلی، ستوان وید جکسون و ستوان پولینا پتروا آن‌ها را تشکیل می‌دهند. گفته شده که بازیکنان صحنه‌های نبرد جنگ جهانی دوم را از زاویه دیدهای مختلف، از جمله جبهه شرقی و غربی اروپا، اقیانوس آرام و آمریکای شمالی تجربه می‌کنند.

در خصوص مولتی پلیر، استودیوی Sledgehammer Games تأیید کرده که بازی همراه با 20 مپ عرضه خواهد شد. 16 مورد از این مپ‌ها مربوط به مودهای عادی هستند و 4 مپ، به مود جدیدی به‌نام Champion Hill اختصاص دارند. به گفته سازندگان، Champion Hill نسل جدید مود 2 به 2 گان فایت است که آن را در نسخه مدرن وارفر 2019 دیده بودیم. در این مود 8 تیم مختلف در مبارزاتی سریع و فضایی بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و تیمی که زنده بماند، برنده محسوب می‌شود.

مود زامبی نیز مطابق شایعات، توسط استودیوی Treyarch توسعه داده می‌شود و خط داستانی Dark Aether را ادامه می‌دهد. سازندگان اعلام کرده‌اند که این مود بر روی ترس دلهره‌آوری که یادآور عناوین بلک آپس است، تمرکز خواهد کرد. همچنین ادغام با Call of Duty: Warzone هم تأیید شده و بازیکنان می‌توانند تمام پیشرفت‌های خود را انتقال دهند. علاوه بر این، وارزون مپ جدیدی را تا پایان امسال دریافت خواهد کرد.

ونگارد همچنین شامل قابلیت کراس‌پلی در میان تمام پلتفرم‌ها می‌شود. سازندگان یک بتای عمومی را برای بازی تأیید کرده‌اند، اما هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده است. بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا