اخبار بازی

آغاز سیزن ۹ بازی Call of Duty: Mobile

سیزن نهم بازی محبوب Call of Duty: Mobile از چند روز قبل شروع شده است و حالا Activision در وبلاگ رسمی خود، نکاتی راجع به آن گفته است.

 

سیزن نهم بازی به مناسبت هالووین، تم ترسناک و ماورالطبیعی دارد و شامل سلاح‌های اسطوره‌ای (Mythic) جدیدی می‌شود، علاوه بر آن شامل گیم مودهای تازه و محتوای ویژه در قسمت بتل پس آن خواهد شد.

در قسمتی از اطلاعیه منتشر شده در وبلاگ اکتیویژن می‌خوانیم :«ترس به شکار اپراتورهای ما می‌آید، چرا که ‌حوادث هولناکی در جبهه‌های مختلف آشکار می‌شود؛ از یک هوش مصنوعی با اهداف آخرالزمانی تا یک نقشه ترور که می‌تواند جهان را در هرج و مرج بیشتری فرو برد، همگی در سیزن ۹ بازی Call of Duty: Mobile انتظار شما را خواهند کشید».

شاید بشود از CX-9 به عنوان گل سرسبد این سیزن نام برد که پلیرها می‌توانند شانس داشتن این سلاح اسطوره‌ای را برای خود، داشته باشند.

حالت گشت زنی یا Patrol Mode هم حالتی‌ست که ابتداعاً در Call of Duty: Vanguard به نمایش گذاشته شد و حالا برای نسخه موبایلی این فرانچایز محبوب هم عرضه شده است؛ این حالت شما را به چالش می‌کشد تا یک نقطه از مپ را به نام Patrol Zone را که پیوسته درحال حرکت در نقشه است را ضبط و کنترل کنید.

همانطور که گفته شد، آپدیت سیزن ۹ بازی Call of Duty: Mobile، هم اکنون برای دانلود در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا