اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی بازی Call of Duty لو رفت

به‌تازگی شایعات جدیدی از نسخه بعدی سری Call of Duty در فضای اینترنت پخش شده که طبق آن، داستان نسخه جدید با سری Black Ops ارتباط دارد.

بازی Call of Duty 2020

چندین میلیون نفر از طرفداران Call of Duty فعلا با نسخه آخر سری یعنی Call of Duty: Modern Warfare و همچنین حالت بتل رویال محبوب آن سرگرم هستند. با اینحال، همه آن‌ها می‌دانند که شرکت Activision مطابق معمول تا پایان سال نسخه جدید سری را معرفی و عرضه می‌کند. حال به‌نظر می‌رسد استودیو Treyarch که بیشتر آن را با ساخت سری Black Ops می‌شناسیم، وظیفه ساخت نسخه بعدی را بر عهده دارد.

کانال یوتیوب TheGamingRevolution که قبلا اطلاعات این سری را به‌درستی لو داده‌بود، اخیرا با انتشار ویدئویی در مورد بازی جدید معرفی‌نشده سری Call of Duty که قرار است امسال عرضه شود صحبت کرده‌است. او مدعی شده که نسخه جدید در جهان Black Ops جریان دارد اما سازندگان تصمیم گرفته‌اند که نام دیگری را برای بازی انتخاب کنند. اگر اطلاعات او صحیح باشند، استودیو Treyarch پس از 12 سال روی عنوانی از سری کار می‌کند که نام Black Ops بر روی آن نیست.

در ادامه نیز TheGamingRevolution پیرامون اطلاعاتی صحبت کرد که پیش‌تر در مورد آن‌ها بحث شده‌بود؛ مانند اینکه پیش‌زمینه داستانی بازی دوران جنگ سرد است و بخشی از آن در جنگ ویتنام اتفاق میوفتد. به‌طور معمول، نسخه جدید سری Call of Duty در ماه مِی یا جون معرفی می‌شود. از آنجایی که اکتیویژن قبلا اعلام کرده‌بود علی‌رغم گسترش ویروس کرونا برنامه‌های این شرکت به‌خوبی پیش می‌روند، احتمالا در آینده‌ای نزدیک به درست یا غلط بودن این شایعه پی خواهیم برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا