اخبار بازی

وجود بیشترین تعداد بسته‌ الحاقی در بازی Call of Duty: Modern Warfare

بازی Call of Duty Modern Warfare

چندی پیش در جریان نشست مالی شرکت اکتیویژن کودی جانسون مدیر عملیاتی ارشد این کمپانی مدعی شد بیشترین تعداد بسته‌ الحاقی در بازی Call of Duty: Modern Warfare وجود خواهد داشت. اگرچه بسته الحاقی و پشتیبانی پس از عرضه بخشی از ویژگی‌های اصلی این سری بوده اما ظاهرا Modern Warfare در این زمینه قوی‌ترین پشتیانی در طول تاریخ این فرنچایز را ارائه می‌کند.

جانسون جزئیات دقیقی در خصوص آنچه که طرفداران بتوانند از برنامه بزرگ‌ترین محتویات پس از انتشار در تاریخ سری انتظار داشته باشند ارائه نکرد با این حال تاکنون چند مورد از محتویات موجود در بسته‌ الحاقی در بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی‌ شده است. پیش از این متوجه شدیم که بازی قرار است نقشه‌های جدیدی را به بخش چندنفره به صورت رایگان اضافه کند تا از تقسیم شدن جمعیت مخاطبین خود به چند دسته جلوگیری کند. هم‌چنین تعدادی آیتم‌ها و بسته‌های الحاقی ظاهری نیز وجود دارد که پلیرها می‌توانند از طریق پرداخت درون برنامه‌ای خریداری کنند.

به‌علاوه بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای رویدادهای فصلی خواهد بود که تا مدت‌ها پس از عرضه نیز بتواند گیمرها را سرگرم خود کند. این رویدادها مسلما حالت‌های بازی، سلاح‌ها، گزینه‌های شخصی‌سازی و موارد جدید دیگری را معرفی می‌کنند. در این حال به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین به‌روزرسانی اساسی پس از عرضه بازی نیز احتمالا در سال 2020 عرضه می‌شود.

بسیاری از شایعات مدعی شده‌اند که ساخته استودیو Infinity Ward در سال 2020 بخش بتل رویال هم دریافت می‌کند. با این حال تفاوتی که بخش بتل رویال Modern Warfare با بخش بتل رویال بازی Black Ops 4 تحت عنوان Blackout خواهد داشت بدین شرح است که احتمالا تجربه آن رایگان یا Free to Play خواهد بود و نیازی نخواهد داشت تا پلیرها بازی اصلی Modern Warfare را خریداری نمایند. این بخش اگرچه هنوز توسط استودیو سازنده و شرکت اکتیویژن مورد تایید قرار نگرفته اما به نظر می‌رسد در دست توسعه قرار دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر 2019 برابر با 3 آبان 98 برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا