اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از شخصی‌سازی سلاح‌ها در بازی Call Of Duty : Modern Warfare منتشر شد

حدود سه ماه تا انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare زمان باقیمانده و تاکنون اطلاعات زیادی از این عنوان اکشن اول‌شخص منتشر شده است. به‌ تازگی در بلاگ رسمی شرکت اکتیویژن (Activision) جزئیاتی از بخش شخصی‌سازی سلاح‌های بازی، با نام Gunsmithing منتشر شده است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.

بازی Modern Warfare

چندی پیش استودیو Infinity Ward سازندۀ بازی Call of Duty: Modern Warfare اعلام کرده بود که در تاریخ 10 مرداد (1 August) از بخش چندنفرۀ این بازی به‌صورت کامل رونمایی خواهد کرد و حالا یکهفته مانده به این رونمایی، اطلاعاتی از سیستم شخصی‌سازی سلاح‌های بازی منتشر شده است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده بازیکنان در این عنوان ، بسته به حالت چندنفره‌ای که در آن قرار دارند می‌توانند سبک دقیقی را در شخصی‌سازی و قدرت شلیک اسلحه‌ها انتخاب کرده و تغییرات زیادی را اعمال نمایند.

امکان شخصی‌سازی هر دو سلاح اصلی و ثانویه وجود خواهد داشت اما برای هر سلاح پنج اسلات (Slot) تعریف شده است. بعنوان مثال برای اسلحه Rifle آیتم‌های زیادی مانند قنداق ، دسته ، لیزر ، قطع‌کننده صدا ، دوربین ، شعله‌پوش و آیتم‌های مختلف دیگری در نظر گرفته شده است اما تنها پنج مورد را بصورت همزمان و در کنار هم می‌توان روی سلاح قرار داد. اطلاعات بیشتری از بخش شخصی‌سازی این عنوان منتشر نشده است اما سازندگان خاطر نشان کرده‌اند که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود خواهد داشت و بازیکنان با طیف وسیعی از انتخاب‌ها و آیتم‌های مختلف مواجه خواهند شد.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) امسال برای کامپیوتر ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. در این عنوان سازندگان قصد دارند تا امکان بازی کردن بین بازیکنان کامپیوتر و کنسول‌ها را از طریق قابلیت کراس‌پلی (Cross Play) فراهم نمایند. استودیو Infinity Ward اعلام کرده است که بر روی بخش داستانی این بازی تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت همچنین بازی Call of Duty: Modern Warfare از موتور گرافیکی بهتر و جدیدی استفاده می‌کند. با این حال باید تا انتشار بازی منتظر بمانیم و ببینیم این عنوان چه شرایطی را تجربه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا