اخبار بازی

صدرنشینی بازی Call of Duty: Modern Warfare در چارت فروش دیجیتال PS4 در اکتبر

Call of Duty: Modern Warfare

به مانند هر ماه شرکت سونی لیستی از عملکرد فروش دیجیتال یا دانلود بازی‌ها در PlayStation Store منتشر کرده که از صدرنشینی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه اکتبر خبر می‌دهد.

صدرنشینی بازی Call of Duty: Modern Warfare به معنی آن است که این اثر در ماه اکتبر بیشتر از هر عنوان دیگری روی PS4 دانلود شده است و این موضوع برای هر دو منطقه آمریکا و اروپا صدق می‌کند. با توجه به کشش و عملکرد تجاری که هر نسخه از Call of Duty هر سال از خود نشان می‌دهد قرار گرفتن آن در صدر فروش دیجیتال یا بیشترین میزان دانلود روی PS4 به هیچ وجه امری جدید و دور از انتظار به شمار نمی‌رود.

عنوان Ghost Recon Breakpoint ساخته شرکت یوبی‌سافت در چارت مربوط به منطقه آمریکا در رتبه دوم و بازی FIFA 20 همین رتبه را در چارت مربوط به اروپا به دست آورد. رتبه سوم چارت آمریکا توسط بازی The Outer Worlds تصاحب شده در حالی که این عنوان که جدیدترین ساخته نقش‌آفرینی استودیو Obsidian به شمار می‌رود در چارت اروپا، رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. در رابطه با بازی‌های جدید نیز برای مثال عنوان MediEvil در رتبه نهم چارت اروپا قرار گرفته، حال آن که این اثر اصلا در بیست بازی اول چارت آمریکا مشاهده نمی‌شود.

در فهرست مربوط به بازی‌های PlayStation VR نیز عنوان Beat Saber باری دیگر در ماه اکتبر در رتبه اول چارت آمریکا قرار گرفت. پس از آن هم به ترتیب بازی Superhot VR، بازی Skyrim VR، بازی Five Nights at Freddy’s و بازی Job Simulator قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید در ادامه می‌توانید چارت مربوط به منطقه آمریکای شمالی را مشاهده کنید.

بازی‌های PS4:

1Call of Duty: Modern Warfare
2Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
3The Outer Worlds
4EA SPORTS FIFA 20
5Minecraft: PlayStation 4 Edition
6NBA 2K20
7Madden NFL 20
8Grand Theft Auto V
9Call of Duty: Black Ops 4
10Borderlands 3
11TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE
12Mortal Kombat 11
13Red Dead Redemption 2
14Rocket League
15God of War
16Marvel’s Spider-Man
17WWE 2K20
18STAR WARS Battlefront II
19THE FOREST
20NHL 20

بازی‌های PS Vita:

1Beat Saber
2SUPERHOT VR
3The Elder Scrolls V: Skyrim VR
4Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted
5Job Simulator
6Creed: Rise to Glory
7Borderlands 2 VR
8Firewall Zero Hour
9Blood & Truth
10PlayStation VR Worlds

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا