اخبار بازی

اعلام محتویات انحصاری بازی Call of Duty: Modern Warfare روی PS4

بازی Call of Duty: Modern Warfare

از جزئیات محتویات انحصاری بازی Call of Duty: Modern Warfare روی PS4 در انتهای نمایش جدید بخش داستانی این بازی در State of Play رونمایی شد. در انتهای تریلر جدید بازی نام‌برده کاشف به عمل آمد که حالت بازی جدید Special Ops به مدت یک سال در انحصار پلیرهای کنسول PlayStation 4 خواهد بود.

به گفته شرکت اکتیویژن و استودیو Infinity Ward این محتویات مذکور به صورت انحصاری زمانی برای کاربران نسخه PS4 بازی عرضه شده و سپس در تاریخ 1 اکتبر 2020 برای دارندگان نسخه PC و Xbox One هم در دسترس قرار می‌گیرد. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هنگام عرضه بازی، بخش کمپین، بخش چندنفره و حالت بازی Special Ops برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و محتویات انحصاری بازی Call of Duty: Modern Warfare روی PS4 تنها شامل بخش Survival Mode از حالت Special Ops می‌شود.

با این حال این موضوع در حالی اتفاق افتاده که سازندگان بازی مدتی پیش اعلام کرده بودند در نسخه جدید مجموعه Call of Duty خبری از محتویات انحصاری زمانی شامل نقشه‌ها و حالت‌های بازی که پس از انتشار، عرضه می‌شوند نبوده و به جای آن کاربران PS4 از “مزیت روز اول” برخوردار خواهند شد. در آن زمان مشخص نشد مقصود از چنین مزیتی چیست اما جزئیاتی که اکنون منتشر شده باز هم شامل عرضه محتویات پس از انتشار بازی به صورت انحصاری زمانی برای یک پلتفرم بوده و ممکن هم هست این مسئله، تنها بخشی از مزیت روزی اولی باشد که سازندگان به آن اشاره کرده بودند.

بازی مورد بحث در تاریخ 25 اکتبر 2019 برابر 3 آبان 98 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا